al 3 maanden een stilte behandeling

Zaken die niet onder de andere forums passen, lees en plaats je hier
Bloempje1234567
Newbie
Newbie

04 jul 2019, 17:55

Hallo Allemaal ,

ik krijg al een 3 maanden een stilte behandeling van een vriend van mij

ik wordt keihard dood gezwegen alleen maar omdat ik voor mijzelf opkwam .
ik dacht echt iemand gevonden te hebben waarmee ik alles kon delen en vooral mee kon lachen
maarmate het contact hechter werd werden de appjes beetje vreemd en kreeg ik daabij een raar onderbuik gevoel bij en dat heb ik genegeerd ook begon die zogenamde vriend vreemd gedrag te vertonen en als ik niet meteen reageerde op appjes dan kreeg ik de wind van voren en ook had het gevoel dat ik via facebook in de gaten werd gehouden en als ik een paar dagen niks gepost dan kwam er weer die appjes .

ik voelde mij er niet meer prettig bij en besloot hem te blokkeren op facebook ,nou je wil niet weten wat ik over mij heen heb gekregen en omdat het thuis ook niet helemaal liep probeerde ik hem uit te leggen wat er aan de hand was en hoopte dat hij daar begrip voor had en dat begreep hij en het hele circus begon weer opnieuw .
i
totdat ik er zo klaar mee was omdat ie hele ergere dingen zei over mij hond die op dat moment in behandeling was voor kanker , de maat was voor mij vol en heb em gezegt dat ik onze gesprekken niet meer leuk vondt en dat ik niet van plan was om naar zn pijpen te dansen .

hij heeft mij geblokkeerd op facebook maar omdat ik eigenlijk best bang van hem ben probeerde ik het nog te lijmen ook omdat het een collega van mijn man is en dat vindt ik heel lastig .

ik durf thuis niks erover te zeggen omdat deze collega erg een gezien persoon is en ik weet zeker dat ik niet gelooft word , ik heb contact gezocht omdat ik bang ben ,maar ik krijg geen enkele reactie dit is echt frusterend, als ik daar op het werk ben , ben ik bang om hem tegen te komen.
hij heeft een vrouw en is getrouwd , ik had het nooit achter hem gezocht dat hij zo zou zijn , ik ben vooral woedend , echt heel boos , iemad hier ervaring mee ?? voel mij zo klote
Plaats reactie