Ik hoop hier een lotgenootje te vinden ....

Botten, rug, spieren etc
rowie
Hero Member
Hero Member

19 okt 2016, 18:56

Hou je vast aan de goede dingen. Het gaat hartstikke goed. En je houdt altijd mensen met niet zulke correcte opmerkingen. Moet je zien hoeveel je al wel weer hebt bereikt!
strompelke
Full Member
Full Member

05 nov 2016, 17:47

Alweer een tijdje geleden dat ik langs kwam....Mijn herstel verloopt vlotjes,alleen....ben niet van alle klachten verlost...:confused:Ik heb nog steeds ferm krachtverlies in mijn linkerbeen,waardoor ik mank...de irritante prikkel in mijn nek en de bevende vingers zijn nog steeds in werking...Maandag op controle bij de chirurg...ik heb al een bladje met vragen opgeschreven,hopelijk krijg ik de kans om ze te stellen...
Faith makes all things possible,love makes all things easy,hope makes all things work!
strompelke
Full Member
Full Member

30 nov 2016, 17:25

Nu zaterdag opnieuw onder de NMR....bah...huiver...ik haat het!!!! Het begint stilaan op een hobby te lijken vklach....niet grappig,maar allé....
Faith makes all things possible,love makes all things easy,hope makes all things work!
strompelke
Full Member
Full Member

18 jan 2017, 16:37

Ben al lang niks meer over mezelf komen schrijven,omdat ik ....me "schaam" misschien...Vraag me soms af hoe ik aan zo'n slechte carrosserie kom:confused:Ik ga momenteel 2 x per week naar het revalidatiecentrum in het ziekenhuis om meer kracht in mijn linkerbeen te krijgen,want ik kan nog steeds niet op mijn teentoppen staan...Op verzoek van de chirurg deed ik opnieuw een uitgebreide ENMG van zowel mijn armen als mijn benen..Ik zit hier momenteel mijn verslag uit te pluizen...Omdat ook de zwaarte in mijn armen nog niet verdwenen is,werd er een licht geevolueerd carpaal tunnel syndroom beiderzijds,maar vnl aan de rechterkant vastgesteld...Wat me echter "banger " maakt is het lezen van het besluit,waar de neuroloog zich afvraagt of ik begin DADS kan hebben...Ik huiver als ik dit woord googel,want dit zou aantonen dat ik misschien wel de ziekte van mijn ma heb geerft...Ze had de ziekte van Pick en werd dement op 64 jarige leeftijd...Best heftig en aangezien ik ventje niet weeral "zorgen" wil bezorgen laat ik hier even mijn "eitje" los...:redface:
MHT
Hero Member
Hero Member

24 jan 2017, 14:26

Ik wens je heel veel sterkte!!
Hopelijk heb je mensen om je heen waar je ook je verhaal aan kwijt kunt. Zoals je hier ook vaker ziet reageert men wat meer met "vlagen". Dan is het fijn als je dichter bij huis, letter en figuurlijk, lieve mensen hebt met een luisterend oor.
strompelke
Full Member
Full Member

24 jan 2017, 20:30

Ja dat is !!!! Nagel op de kop....de ene dag voel je je hier zo opgevangen en close....de andere dag surf je hier eenzaam rond....Maar dan....zijn er "brave" zieltjes zoals jij die zich toch weer eens laten "lezen"...Dankjewel....:smile:
MHT
Hero Member
Hero Member

24 jan 2017, 21:58

Dat is de reden ook dat er een ""lotgenoten" op facebook is, daar wordt veel gebruik van gemaakt. Net als de groep "Boek en steun". Toch het overdenken waard?
rowie
Hero Member
Hero Member

26 jan 2017, 10:44

Och Strompelke, wat een zorgen toch. Hopelijk snel duidelijkheid voor je. Onzekerheid is bijna nog erger dan 'niks' te weten. En wat MHT zegt, op fb is het wat actiever, kun je wat beter je ei kwijt. Sterkte!!
strompelke
Full Member
Full Member

16 mei 2019, 12:11

Hallookes aan de andere kant van de pc....strompelke hier...ik kwam na zeer lange tijd nog eens een kijkje nemen en vroeg me af of hier nog "ancientjes"
rondhangen,en natuurlijk hoe het met jullie gaat uiteraard ;)
Plaats reactie