Operatie kon niet doorgaan, oorzaak bureaucratie.

Heb je een vraag of verhaal maar bestaat er nog geen forum waar dat thuishoort? Dan kun je die hier stellen of vertellen!
Gesloten
Hubertus53
Newbie
Newbie

18 jul 2011, 15:38

Onlangs had mijn vrouw geopereerd moeten worden dit kon echter niet doorgaan omdat de toestemming voor het vervoer verlopen was. Mijn vrouw moet om de 3 maanden een ingreep ondergaan voor het plaatsen van een inwendige katheter, dit heeft ze overgehouden van het bestralen en chemo therapie. Deze ingreep wordt in Groningen uitgevoerd en mocht ze reizen met de zieken taxi. Omdat de toestemming maar 1 jaar geldig is vanaf het moment dat je deze aanvraagt was deze echter nu verlopen. De verzekeraar hield voet bij stuk en moest de operatie gecanceld worden ook al weet de verzekeraar dat mijn vrouw pas nog voor de vrijwaring had betaald en het enkel en alleen maar een formaliteit is maakte de verzekeraar geen uitzondering. Dit noemen wij nu van die overbodige bureaucratie, de verzekeraar noemt dit het indammen tegen fraude ook al weet hij dat mijn vrouw deze reis moet maken voor de ingreep.
Groetjes,
Hubertus53.
Gesloten