Neuropathie?

Alle onderwerpen over ziekten vind je hier.
Gesloten
Nemin
Newbie
Newbie

12 feb 2011, 10:15

Ik heb al 2 jaar een plek op mijn been, die aanvoelt alsof er een verdoving van de tandarts inzit. Verder er geen acht op geslagen, maar 3 weken terug begon het te "leven".
Net of er in mijn been cola zat. Bubbels, branden, kriebels, jeuk, en pijn. Dat afwisselend.
Mja toch maar naar de dokter. Vit b12 controleren, en op suikerziekte. Deze uitslag was gewoon goed, ik allang blij natuurlijk. Maar de vit b is nog niet binnen, die krijg ik dan maandag (pas) Twee weken zit ik al op die uitslag te wachten. Ondertussen word de plek groter naar mijn gevoel, en maak mij zorgen wat het toch kan zijn, neuropathie?
Maar de grote evt. boosdoeners, suikerziekte en vit b12 tekort, zijn uitgesloten.....
Gek hoor,nou ja, gewoon rustig de uitslag afwachten maar.
Wie heeft er hier ervaring met neuropathie?
teetee
Hero Member
Hero Member

12 feb 2011, 14:45

neuropathie is een constante zenuwontsteking en die voelt aan alsof je in netels gevallen bent en erg pijn lijk is, ik heb het gelukkig niet, nog niet, maar me moeder had het wel, ook door de diabetisch ziekte helaas

vooral benen en armen kunnen ervan weten
:biggrin: pluk de dag :biggrin:
Rood
Sr. Member
Sr. Member

15 feb 2011, 11:19

Hallo Nemin.

Ik heb helaas wel ervaring met neuropathie in mijn rechterbeen en af en toe in mijn rechterarm.Heb dit jaren terug opgelopen naar aanleiding van zware rugoperaties.
Het is een heel pijnlijk iets en vaak onbegrepen door de omgeving.
Heb je de uitslag al gekregen?

Groetjes,Rood.
Nemin
Newbie
Newbie

15 feb 2011, 15:27

Hi Rood, ik heb alle uitslagen binnen die zijn allemaal goed. Dus dat is het niet.
Ik ben voor 3 jaar terug wel geopereerd, galblaas verwijderd, maar ik weet niet of dat er mee te maken heeft. Ik moet morgen al naar de neuroloog. Dus hoop dat ik morgen meer weet :biggrin:! Ik ben zelf eigenlijk heel benieuwd. Ik ben bang dat het gevoel in mijn been niet meer overgaat.......maar ik wacht morgen even rustig af,

Groetjesss Heleen
Rood
Sr. Member
Sr. Member

15 feb 2011, 16:41

Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt,succes!
Als je vragen hebt,schrijf ze op zodat je ze niet vergeet te stellen.
Dat wil nl. nog weleens gebeuren als je daar zit.

Groetjes,Rood.
Gesloten