Ik hoop hier een lotgenootje te vinden ....

Botten, rug, spieren etc
strompelke
Full Member
Full Member

03 sep 2016, 13:03

Inderdaad....neurochirurg zei dat hij me ging openleggen en nog een stukje erboven om te zien wat hij gaat vinden...moet uitzoeken welke sleutels hij nodig heeft om schroeven los te krijgen,want zal wat sleur en trekwerk zijn (precies een beenhouwer die sprak) Ik ben destijds in hetzelfde ziekenhuis vastgezet (kan toch niet zo moeilijk zijn om operatieverslag te pakken te krijgen) en dan geen garantie op normaal lopen (heb gevoel dat die zich alvast indekt)ik zit erdoor....Ik weet het even zelf niet meer...secretaresse belde gisteren om operatiedatum vast te leggen,maar ik heb ze afgewimpeld...het gaat te snel voor mij...Heb gezegd dat ik er een weekend wil over na denken...heb geen goed gevoel...ik ga op 16 september nog eens langs bij een andere neurochirurg (wil eens horen wat die zegt) ...ach dames we geraken er wel weer bovenop zeker...bedankt voor jullie steun,doet zo deugd x
Faith makes all things possible,love makes all things easy,hope makes all things work!
strompelke
Full Member
Full Member

13 sep 2016, 18:30

Vanavond op consultatie bij de dokter geweest….Ik heb een operatie laten inplannen voor 29 september,hij zal een stukje bot weg nemen uit mijn heup en inplanten in mijn nek en vastzetten(dezelfde wijze)als mijn rug…Ik moet maar 1 dagje in het ziekenhuis blijven….en zal 6 weken moeten recupereren…Er zal een verticale incisie worden gemaakt,dus het litteken zal niet zo groot zijn (joepie)..Nu begint de voorbereiding op de aanloop van de operatie….Alles organiseren…alles poetsen,alles in gereedheid brengen voor het goeie verloop ….
Faith makes all things possible,love makes all things easy,hope makes all things work!
MHT
Hero Member
Hero Member

13 sep 2016, 22:09

Komen er dan ook nog schroefjes en staafjes aan te pas? Ik denk dat je blij bent dat je nu meer weet en kunt gaan aftellen? Een beetje onder het mom van "als het dan toch moet.....".
rowie
Hero Member
Hero Member

14 sep 2016, 13:22

Dat is al snel. Hoop dat je heel snel weer vooruit kunt kijken! Er worden nu tenminste snel stappen ondernomen. Wat MHT zegt...als het toch moet...dan maar rap ook...
strompelke
Full Member
Full Member

15 sep 2016, 19:17

Ja dames,ik kan niet wachten om geholpen te worden....en...zal ik dan weer normaal kunnen stappen? Ik word inderdaad met boutjes en staafjes vastgezet,zelfde wijze als in mijn rug (zie profielfoto) De ijzermarchant zal veel aan mij verdienen (hahaha)
MHT
Hero Member
Hero Member

16 sep 2016, 17:04

Merk je dat je beter voorbereid bent op wat komen gaat?Je hebt al een soortgelijke operatie gehad....misschien begrijp je wat ik bedoel?
Sterkte en aftellen dan maar!
strompelke
Full Member
Full Member

17 sep 2016, 23:17

Ja ben voorbereid nu omwille van dat ik deze keer weet wanneer ik geopereerd wordt,de vorige keer vloog ik binnen op spoed en alles kwam op me af....Kan deze keer regelingen treffen,de frigo en diepvriezer bomvol steken,alles in huis halen (voorraad),alles poetsen dat de dochter het enkel onderhouden moet...,maak al een gezellig bedje klaar in de salon....enz...Ik tref ook voorbereidingen zoals persoonlijke briefjes achter laten...je weet maar nooit...(moeder leed aan vroegdementie 64 jaar) en kwam dement uit narcose...Ben nogal een sentimenteel trutteke,dus ik ga zeker niet vertrekken zonder al het hoognodige en belangrijke te hebben gezegd in geval van....Het kan niet snel genoeg de 29e zijn voor mij....
strompelke
Full Member
Full Member

23 sep 2016, 09:37

Vandaag vrijdag,dus volgende week deze tijd is alles hopelijk achter de rug en hopelijk goed verlopen...Begin toch ook te stressen nu...Ik probeer op mezelf in te praten als mijn gedachten afdwalen naar het operatiemoment! Ben akelig bang om niet meer wakker te worden en mijn gezinneke niet meer te zien..Mijn hondje ontwaakte ook niet uit de narcose,en das blijven hangen...weet wel..t'is een dier,maar toch...Dochter is ook vollop aan het stressen,en ventje ook...we maken elkaar zot :confused:
rowie
Hero Member
Hero Member

23 sep 2016, 11:48

Gaat al snel nu he. Aftellen en dan gaan we idd bijna gelijk op.
Die angst voor de narcose mag er zijn. Geef het gewoon aan. Als jullie hondje niet uit de narcose is gekomen is erg vktriest. Aan een dier ben je erg gehecht. Onze kat is laatst geopereerd, blijkt ook erg slecht uit de narcose te komen. Vond ik al erg om te zien.

Sterkte met de laatste week!Hoop dat het lukt wat rustig te blijven. Ik blok het moment van opereren een beetje. Narcose vind ik niet erg, maar de pijn die ik 3 jaar geleden kreeg na de operatie....mmmm, niet fijn.
rowie
Hero Member
Hero Member

25 sep 2016, 10:32

Je hebt een pb terug!
Pisang
Newbie
Newbie

25 sep 2016, 22:02

Sorry Strompelke dat ik zo lang afwezig ben geweest! Heb wat hectische weken achter de rug. Moest even bij lezen. 29 september al geopereerd, wat snel zeg! Ik hoop echt dat je ervan zult opknappen.

Reageer morgen even wat uitgebreider!

Liefs
strompelke
Full Member
Full Member

27 sep 2016, 22:16

Ben zoooooooooooooooooooo gestresseerd,niet te doen,niet normaal…Ik ga hierna zooooooooooooooooo ziek worden….Al mijn weerstand vliegt erdoor….veel te veel adrenaline giert er door mijn aders…Als een kieken zonder kop werk ik elk puntje af op mijn agenda….ik wil dit…ik wil dat…ik moet dit ….ik moet dat nog doen…Alsof ik niet meer terug kom…dees is niet normaal…Ik maak mezelf “GEK”…Ik kan het niet helpen…me kalmeren lukt niet…ik ben uiterst gespannen,wat gaat dit morgen zijn!!!! Morgen ga ik flippen….Mijn laatste dag thuis…Meer dan 3 maanden schreeuw ik al om hulp en misschien brengt “overmorgen” hulp!!!! Misschien helpt overmorgen me opnieuw stappen!!!!
Is nu 22u,heb net mijn valieske klaar gezet…is zo confronterend…ingrijpend! Ik ben bang…zeer bang…bang van de operatie…in t’bijzonder de narcose…en dan de “pijn”….
Vandaag was een laatste gewone dag…morgen is de “laatste” dag….overmorgen is “de” dag! Ik ga ervoor…ik moet wel,ik hoop dat ik geluk heb en alles goed komen mag!
Ik hoop deze nacht nog een keertje goed te kunnen slapen…Morgennacht zal wat anders zijn….maar das voorlopig nog even “ver” weg….
MHT
Hero Member
Hero Member

28 sep 2016, 12:26

Ik kan me voorstellen dat je vol stress schiet. Er gebeurt nogal wat!! Heb je facebook? Daar kun je jezelf ook aansluiten aan de facebook-groep die hiervoor gemaakt is. Daar krijg je vast meer reacties op jouw stukje, want daar reageert men gemakkelijker dan hier. Misschien kan het jou ook helpen!! Voor de komende dagen en tijd wens ik je veel sterkte en geluk!!
strompelke
Full Member
Full Member

28 sep 2016, 20:22

Morgen D-day!!!!! Ben vandaag opmerkelijk kalmer dan gisteren….Ben alleen superbang geweest telkens als de telefoon rinkelde,want wil absoluut geen annulatie van de operatie . Vandaag al veel steun-smsjes gekregen,doet deugd ....
Valiesje staat hier al op tafel voor nader nazicht,nog eens alles controleren en dan gaat ze definitief dicht!Hoop dat ik deze nacht wat kan slapen,maar ik vrees ervoor…Ik wens jullie ook allemaal het allerbeste toe en hopelijk kan ik hier snel laten weten dat alles super verlopen is....Merciekes voor de steun en het luisterende (lezende) oor lach3
strompelke
Full Member
Full Member

29 sep 2016, 19:24

Hier alles achter de rug,om 10u deze morgen geopereerd en om 14u terug op de kamer,valt verbijsterend goed mee,heb natuurlijk baxter met pijnstillers,maar als ik zo verder herstel mag ik morgen naar huis!!!! toppie,joepie,dat zou fantastisch zijn!rowie voor jou morgen ook zoveel chance,zet hem op en doe dat goed he dametje!!!!,duimpje x
Plaats reactie