Ik hoop hier een lotgenootje te vinden ....

Botten, rug, spieren etc
strompelke
Full Member
Full Member

24 aug 2016, 22:55

Heb al 2 serieus slechte dagen achter de rug.Maandag heeft de osteopaat mij zeer pijnlijk en intens gemasseerd en kan sedert dan nog amper stappen...Ben precies 3 weken terug in de tijd gebombardeerd...Morgen eindelijk op consultatie bij de neurochirurg om 21 u s'avonds..Hopelijk brengt deze dokter een oplossing...Wordt het amper kunnen stappen zo erg beu...slaapwel
Faith makes all things possible,love makes all things easy,hope makes all things work!
strompelke
Full Member
Full Member

26 aug 2016, 13:11

Gisterenavond zeer slecht nieuws gekregen bij neurochirurg...Geen mooi vooruitzicht...Zowel rug als nek moeten geopereerd worden...In rug moet bout die losgekomen is verwijderd worden,alleen de kooi die ruggengraat vasthoud blijft zitten,al de rest eruit..hernia op L3 verwijderen en zenuw vrijleggen...2e operatie (6 maanden revalidatie) kan niet tegelijkertijd,want rug is langs achteren en nek is vooraan...nek moet worden vastgezet...Ik zie het even niet echt meer goed zitten...Hoeveel malchance kan men hebben..Nek is voor chirurg de meest opdringende operatie wegens uitval,maar rug doet meeste pijn...help,ik moet keuze maken...Nu dinsdag opnieuw NMR rug( weeral angstzweet) en donderdag bespreking operatie...in belgie zeggen ze "moet er nog zand zijn?"
Faith makes all things possible,love makes all things easy,hope makes all things work!
rowie
Hero Member
Hero Member

26 aug 2016, 21:37

Ach jee, dit zijn geen fijne berichten! Dat wordt een behoorlijke tijd van revalideren met 2 operaties in het vooruitzicht. Die mri kun je...dat heb je eerder laten zien!
Hoop dat het lukt om de boel wat te laten bezinken. Dit is nogal wat. Stap voor stap op je af laten komen en dan hopelijk weer vooruit kunnen kijken ooit. Met zoveel pijn steeds verder is ook geen doen. De nekoperatie zal waarschijnlijk voorrang hebben omdat daar de uitval al erger is, daar zal de chirurg bang zijn voor beschadiging van de zenuw. Vraag zo mogelijk om meer medicatie voor de pijn in je rug. En schrijf alle vragen op voor de chirurg donderdag.

Veel sterkte!!
strompelke
Full Member
Full Member

27 aug 2016, 16:52

Dag Rowie,bedankt voor de steun en de goeie raad! Heb vandaag de moed opnieuw bijeen geraapt en blijven kniezen helpt toch geen bal he!Ik probeer alles zo positief mogelijk te benaderen en hier thuis zo opgewekt mogelijk te zijn voor mijn ventje en mijn dochter,want per slot van rekening zijn zij ook mee de dupe ....ach,er is maar 1 weg he,en die is vooruit...groetjes,en nog een fijn weekend
Pisang
Newbie
Newbie

27 aug 2016, 17:09

Jeetje, wat heftig! Ik ben er stil van...dit is niet niks Strompelke! Laat het idd maar even bezinken en laat je niet gek maken! Wat Rowie zegt, maak een goede lijst met vragen. En maak je geen zorgen over die NMR/MRI, je hebt het al eerder gedaan en daar ben je zonder kleerscheuren uitgekomen! Heel veel sterkte! Liefs
strompelke
Full Member
Full Member

28 aug 2016, 22:48

Dankjewel Pisang...ik gebruik mijn slogan..."strompelkekanhet"....!!!!Ik moet wel he...die NMR is nodig om een beter beeld te krijgen voor de operatie...Het moet lukken...hoop dat alles goed gaat met jou? En de verhuis?liefs
strompelke
Full Member
Full Member

29 aug 2016, 21:29

Morgen opnieuw D-day....Please dat ik weer de kracht heb om de NMR tot een goed einde te brengen...Het is in een ander ziekenhuis deze keer en dat maakt me opnieuw bang...die schrik voor het onbekende...Ik had geen keuze,daar kon ik het snelst heen....dus moet ik wel...Ik ga opnieuw mijn best doen...ik heb moed nodig...veel...vktriest
Pisang
Newbie
Newbie

30 aug 2016, 00:14

Succes morgen! Het gaat je zeker lukken! Met mij gaat het wel ok, veel pijn sinds ik gestopt ben met de morfine. Ons huis is echt prachtig, heb alleen wel te veel gedaan tijdens de verhuizing en mijn lichaam zegt nu stop. Dus moet ik mezelf maar in acht nemen. Nog steeds aan het wachten op de operatie, maar moet nog drie kilo kwijt. Ondertussen in 6 maanden na bevalling al 18 kilo kwijt.

Houd je taai morgen! Komt goed!

Liefs
strompelke
Full Member
Full Member

30 aug 2016, 12:39

Vind het zo jammer te lezen dat je zoveel pijn hebt,proficiat met je gewicht....en succes in je nieuwe huis!!!!

Net telefoon gekregen van ziekenhuis...gelukkig waren we nog niet weg...NMR is STUK....dus stressen tot morgen....Tegenslag is ook een slag he...gelukkig lag ik er niet onder,zou daar anders de boel bij elkaar hebben geschreeuwd van schrik moest dat licht zijn uitgevallen...Eerste vraag morgen..."zeker dat er niks fout zal gaan?"Heb nieuwe afspraak gekregen,met veel moeite ...morgen om 15u....Zal vandaag zeer rustige dag hebben....had al kalmeringspilletje gepakt om roes te hebben onder de machine....lach3
strompelke
Full Member
Full Member

01 sep 2016, 12:27

Gisteren vertrokken om 14u met een slecht voorgevoel,kalmeringspilletje werkte geen lap….onvriendelijke bediende aan de receptie…dat begon al goed…Aan de inschrijvingsbalie van de NMR al een even zure pruim….het waren de vriendelijkste (not) die ze vandaag aan het werk hadden gezet…Of het was hun eerste werkdag na hun verlof…of ze hadden last van de warmte…in elk geval kreeg ik hierdoor meteen een “rot”gevoel…Ik wilde het op een loopje zetten…ver weg lopen….weg,weg,weg daar vandaan!!!Ventje sprak me moed in en troostte me toen de traantjes opwelden…Ik probeerde mijn verdriet nog weg te slikken,maar kon dit zoals gewoonlijk niet….dan maar wenen…er zat niks anders op! Kon het mij “bommen” dat ik me belachelijk maakte…schrik is schrik…en ik had dat…!!!!Uiteindelijk aan mij….vriendelijke verpleegster (gelukkig)…ze deed navraag of ventje bij me mocht blijven,dus ik kreeg niet meteen zekerheid..De goedkeuring was er en vanaf dan alle moed bij elkaar geraapt en flink geweest...en "overwonnen"...vanavond om 20u45 op consultatie bij neurochirurg om de uitslag....
Pisang
Newbie
Newbie

01 sep 2016, 12:45

Knap van je Strompelke! Dat heb je maar weer mooi geflikt! Ben benieuwd wat er vanavond uitkomt. Sterkte! Liefs
strompelke
Full Member
Full Member

01 sep 2016, 22:41

Weeral een teleurstelling rijker...op minder dan half uur buiten bij neurochirurg...NMR mislukt door weerkaatsing van de bouten in mijn rug...had er ook al een mislukte in 2006,neurochirurg zegt me te opereren binnen 6 weken,zonder duidelijk zicht op wat er te vinden is...geeft geen garantie op terug normaal lopen...Ik weet het even niet mee vktriest
strompelke
Full Member
Full Member

02 sep 2016, 20:32

Rotdag vandaag,heb serieus dipje te pakken...heb even geen goesting in niks...hoop dat ik me morgen kan herpakken..slaapwel
MHT
Hero Member
Hero Member

02 sep 2016, 22:07

Natuurlijk krijg je een dipje van alles wat er gebeurt. Begrijp ik nu goed dat de MRI niet goed te zien was? Konden ze dat niet tijdens de MRI zien?
Gaan ze jou nu opereren, maar niet wetend wat ze gaan doen?
Lijkt me allemaal erg lastig!
rowie
Hero Member
Hero Member

03 sep 2016, 11:41

Och, wat lees ik nu, een mislukte mri...bah!
En idd, word je nu geopereerd zonder een duidelijke mri?

En die dippen, schaam je er niet voor. Mag! Er komt nogal wat op je af nu. En dan met veel pijn is het veel.
Plaats reactie