Geen botaangroei

Botten, rug, spieren etc
rowie
Hero Member
Hero Member

06 apr 2016, 13:23

Hoi Miriam,

Weet je ook wat de oorzaak kan zijn van die doffe pijn in jouw been? Heeft de fysio daar ook wat over gezegd?
Want dat jij je been ontlast hebt heeft een reden natuurlijk. Anders toch weer aan de bel trekken?.....zucht....

Kan mij voorstellen dat jij door onzekerheid in de koker blijft zitten. Onzekerheid nekt enorm. Als je de oorzaak weet, ook al is er misschien niet veel aan te doen, het geeft wel rust.

Hoop dat je er toch een beetje in slaagt je ontspanning te kunnen vinden!

Sterkte!
MHT
Hero Member
Hero Member

06 apr 2016, 17:02

Nee, de fysio geeft aan dat door de korte spieren de boel helemaal gespannen staat en ook niet symmetrisch. Dus bij de ene is de voorkant te kort en bij het andere been de achterkant. Ik ben dus nu aan het rekken. Maar ik moet goed blijven voelen!!!
Ik heb mijn verstand maar even op 0 gezet....
rowie
Hero Member
Hero Member

06 apr 2016, 18:34

Soms maar beter om je verstand uit te schakelen:wink:

Toch blijf ik erbij...vertrouw je het niet, melden! Sterkte!
MHT
Hero Member
Hero Member

10 apr 2016, 11:03

Fysio en ikzelf houden het goed in de gaten. Hij heeft nu interferentie gedaan op de linkerbil, het been wat dus nu steeds vaker prikkelt en slaapt.
Ik ging naar buiten met het gevoel dat er in mijn been meer ruimte was gekomen. Rustig aangedaan en de dag erna rekken. Meer als op andere dagen. En jawel, ik kan verder..... Volgende keer neem ik ook het cd-tje mee met de foto's.
MHT
Hero Member
Hero Member

19 mei 2016, 22:17

Inmiddels enkele weken verder. Ik doe volop mijn rekoefeningen en de oefeningen op de bal. De fysio is nu gestart met rustig mobiliseren, alles zit vast rondom mijn bekken. Ik weet ook dat ik met mijn gevoel ver weg van blijf vanwege de pijn. Ik weet zo 1-2-3 niet goed hoe ik het anders moet verwoorden. Inmiddels is mijn broer al 3 weken hier in huis. Hij is ziek maar heeft gisteren gehoord dat hij niet geopereerd hoeft te worden.
Ik merk wel dat ik de afgelopen weken veel stress heb gehad en niet goed voor mezelf gezorgd heb. Te laat gaan liggen, teveel doen, etc etc.
En op vrijdag wordt dat nog eens fijntjes duidelijk als ik bij de fysio ben.
We hoeven nu niet maanden voor hem te zorgen, Met liefde had ik dat uiteraard wel gedaan, ik zet niemand buiten. Maar ik heb me er wel wat op verkeken. Weer een leermoment!!
Stress slaat wel degelijk om mijn zwakke plekken!
Ik heb het idee dat ik wel wat meer kan na de fysio. Wie weet neem ik nog wat winst mee...
Strand
Full Member
Full Member

20 mei 2016, 09:31

Ja stress slaat onherroepelijk op je zwakke plekken.
Op zich fijn dat je voor je broer kan zorgen en wel logisch dat je dan over je grenzen gaat.

Elke keer weer die leermomenten.

Als je daarna maar weer hersteld.

Sterkte Strand
rowie
Hero Member
Hero Member

20 mei 2016, 13:49

Hou jezelf in het snotje!!! Om met je eigen woorden te spreken:wink:
Laatst gewijzigd door rowie op 20 mei 2016, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
strompelke
Full Member
Full Member

07 jul 2016, 21:02

Ik vond net je laatste topic,wat een miserie hebben we toch allemaal he! Enkel wij alleen begrijpen elkaar en wat we voelen...ik wens je het allerbeste,we slaan er ons samen doorheen,dat proberen we toch,groetjes
Faith makes all things possible,love makes all things easy,hope makes all things work!
MHT
Hero Member
Hero Member

13 jul 2016, 09:17

Dankjewel. Ja het forum kan helend werken. Daarmee bedoel ik dat je dingen herkent en je minder alleen voelt. Daarnaast heb ik al heel wat tips en ideeën gekregen vanuit dit forum. Dus ook dat is prettig. We hoeven het wiel niet alleen uit te vinden!
Krijna
Newbie
Newbie

02 aug 2016, 20:10

Hallo allemaal,, pas aangemeld, dus hoop dat het lukt,, ben twee jaar terug geopereerd aan een versleten rug met scoliose,, operatie duurde byna elf uur,, nu nog steeds pyn,, heb twee staven langs me ruggewervel en twee staven in me bekken en achtien schroeven,, nu byna twee jaar verder en zakt weer in,,, heeft iemand dit ook meegemaakt,, moet weer onder de mri scan,, ben dr geestelijk wel klaar mee
MHT
Hero Member
Hero Member

03 aug 2016, 11:38

Hoi! Dat is geen prettig verhaal! Je kunt het beste een eigen topic aanmaken, dan krijg je ook reacties die voor jou zijn. Succes, hopelijk kom je er uit om deze zelf aan te maken!
Plaats reactie