Geen botaangroei

Botten, rug, spieren etc
MHT
Hero Member
Hero Member

18 mei 2015, 14:04

Ja, dat ik niet kon voelen was wel eng. Ook wel dat het langer duurde dan verwacht. Dus blij toen dat 's avonds terug kwam,
Ik heb hem zojuist aan de telefoon gehad ivm medicatie. Nu moet ik het verschil toch wel gaan merken.....maar ik merk nog weinig verschil, helaas. Maar het kan nog... Hoelang duurde het bij jou?
Friezin
Hero Member
Hero Member

18 mei 2015, 19:10

Ik ben niet het beste voorbeeld voor je ben ik bang.

Geen 1x heeft het pijnvermindering opgeleverd. De eerste keer werd de pijn alleen maar erger. Maar dat was voor de operatie en de zenuw was erg geprikkeld en zat achteraf heel erg klem.

Het goedje wat ze toegevoegd hadden de 3e keer om littekenweefsel op te lossen heeft in mijn ogen wel gewerkt. Een paar weken na de blokkade kon ik mijn tenen weer bewegen en ik schat binnen 1,5 maand was mijn klapvoet hersteld!!! Kan natuurlijk ook toeval zijn geweest maar was de wel opvallend.

sterkte!!!
Friezin
Hero Member
Hero Member

28 mei 2015, 13:12

Hallo Miriam,

Was erg benieuwd of de injectie enig effect heeft. Geen doof gevoel meer gehad?
MHT
Hero Member
Hero Member

28 mei 2015, 22:10

Ik heb het idee dat er wel wat veranderd. Mijn linkerbeen slaapt eerder, ook de voet. (maar het moet rechts zijn).
Ik heb de medicatie wat moeten verlagen, de helft eraf. Nu soms 2 paracetamol erbij en dat lukt! Ook heb ik heen en terug naar Eindhoven gereden en heb geen last gehad met rijden. Slapen gaat nog steeds uitstekend, ondanks de mindere medicatie.
10 juni hebben we weer contact.
Friezin
Hero Member
Hero Member

08 jun 2015, 10:35

Ben benieuwd of er nog meer verbeteringen zijn op getreden na je berichtje van vorige week.
Merk je verschil en in hoeverre merk je verschil?

Blijf je minder pijn houden?

Overmorgen dus weer contact, spannend!
MHT
Hero Member
Hero Member

10 jun 2015, 13:09

Ik merk dat de pijn minder scherp is, ik herstel ook sneller. Heb zelfs n keer auto gereden zonder pijn!
De medicatie vergeet ik vaak om 201.30. Ik moet de afgelopen dagen wel wat vaker 2 paracetamol nemen.
Vanochtend contact gehad. Kijken hoe het gaat als de avondmedicatie weg is, ik kan ook Tramadol nemen in de middag ipv 2 paracetamol. Ik moet eind augustus weer contact opnemen. Mijn mag geeft aan dat hij me meer ziet doen en dat ik meer kan.
wordt vervolgd....
suus1
Hero Member
Hero Member

10 jun 2015, 21:32

fijn te lezen dat het beter gaat miriam, hopelijk kun je het vasthouden. Komt er nog verder onderzoek?
rowie
Hero Member
Hero Member

10 jun 2015, 21:35

Fijn om te lezen dat het scherpste er wat af is en dat je zelfs een keer pijnvrij hebt auto kunnen rijden. Duimen op nog meer vooruitgang!
MHT
Hero Member
Hero Member

11 jun 2015, 08:38

Er komt verder geen onderzoek. Alleen contact eind augustus met de pijnpoli. Uiteraard als het zo blijft natuurlijk.
Ik merk dat zo'n telefoontje weer confronterend is. Maar ik zit op dit moment ook niet goed in mijn vel. Mijn nakijkwerk is bijna gedaan, dat was mijn dagelijkse structuur. En dan heb ik het nog niet over "het inkomen".
MHT
Hero Member
Hero Member

11 jun 2015, 08:46

Dankjewel allemaal
Ik heb verder geen onderzoeken meer. Ook deze arts zegt dat hij er moeilijk bij kon komen, dat heb ik geweten. Eind augustus moet ik bellen.
Ik kan de avondmedicatie weghalen, maar sinds jaren slaap ik weer een nacht door. Dus daar moet ik echt even over denken. Ik zit niet goed in mijn vel, mijn nakijkwerk is bijna klaar. Er komen dan nog wel klusjes, maar dat is toch anders dan dagelijks werk. Het zal zeker ook meespelen in mijn gevoel over mijn rug/been.
Friezin
Hero Member
Hero Member

13 jun 2015, 10:05

Hallo Miriam,

Fijn om te lezen dat deze prik resultaat heeft gehad, super ben zo blij voor je !!

Jammer dat je verder niet zo lekker in je vel zit maar wel heel begrijpelijk. Inkomstenzekerheid is gewoon erg belangrijk plus en feit dat je bezig bent. Bah bah bah, gaat het een goed dat blijft het ander achter. En zo als we allemaal weten het één versterkt het ander helaas

Hoop zo voor je dat er nu eindelijk een keer een heeeel lang , liefst voor altijd, goede periode aanbreekt op alle fronten!!

Sterkte !!
suus1
Hero Member
Hero Member

04 jul 2015, 17:25

hebben ze bij je eerdere onderzoeken wel mri gemaakt oid.
Mogelijk kun je die dan door ander laten beoordelen. R rasschaert beoordeeld ook bv
Ik mag maandag weer nadat ik 2 weken terug door mijn rug ben gegaan en rug een knopenparadijs is.
Donderdag naar huisarts geweest en me doorverwezen. Nu heeft hij maandelijks ook consulten in rijswijk dus daar kan ik maandag heen.
Al was voor mij belgie dichterbij denk ik maar ja voor scans zal ik toch nar belgie vertrekken ivm de snelheid daar en traagheid hier in nederland
Friezin
Hero Member
Hero Member

05 jul 2015, 15:12

Hallo Miriam,

Stijgt je lijn nog steeds? En mentaal, gaat dat nu wat beter?

Suus wat enorm vervelend dat het nu ineens slechter met je gaat. Hoop dat je gauw weet wat er precies aan de hand is en vooral dat ze je kunnen helpen!
suus1
Hero Member
Hero Member

05 jul 2015, 15:49

hoi friezin
vorig jaar is al scan gemaakt en die was al niet best. mogelijk lossen schroef, cyste van 2.5 bij 3 cm. Ik wacht morgen af maar verwacht weer bot en mri scan te krijgen om te zien wat er aan de hand is. Beelden zijn bijna jaar oud dus denk niet dat hij er veel mee kan. Ga er vanuit dat ik weer open geritst mag worden
MHT
Hero Member
Hero Member

16 sep 2015, 18:28

Vandaag het telefoontje van de pijnpoli. Hij adviseert de medicatie voorzichtig af te bouwen en te kijken wat er gebeurt. Helaas kan er geen definitieve blokkade gezet worden, omdat ze niet precies bij de zenuw kunnen ivm de "stellage". Ik zou nog wel terug kunnen komen voor een spuit.
Ik laat het maar even bezinken. Sowieso verander ik niks voordat we naar onze zoon en schoondochter op Sint Maarten zijn geweest. Ik wil daar wel lekker kunnen genieten. Wat een gedoe trouwens met een verklaring voor de medicijnen.....ze schijnen het hier maar niet te snappen.
Manlief is zowat ontploft bij de balie van de huisarts.
Daarnaast hebben we maandagavond mijn maatje "Diesel" in moeten laten slapen. We wisten dat het eraan kwam ,maar ineens is het dan zover. Hij zakte door zijn poten en kon niet meer overeind. Ook na aankomst van een goede vriend, en mijn man zelf. Zo akelig om te zien..hij wilde zo graag.
Ik moet vreselijk huilen, ik denk dat alles er wel uit komt nu....ik heb zelden kunnen huilen over mijn toestand, steeds maar heel kort. Nu gaan er ladingen zakdoekjes doorheen. Het heeft tijd nodig. Diesel was er voor mij, om naar buiten te gaan omdat sporten op dat moment niet meer ging. We hebben heel wat gewandeld samen, en omdat ik veel thuis ben na de operaties, zijn we ook altijd samen. Ik ben de volgende dag wel meteen weer mee gaan wandelen met het groepje, de honden spelen dan lekker met elkaar, en wij wandelen in het bos, het is vlakbij. Die beweging en mensen heb ik wel nodig.
Het zijn toch de lijntjes naar buiten die ook belangrijk zijn.
Plaats reactie