Geen botaangroei

Botten, rug, spieren etc
Friezin
Hero Member
Hero Member

18 dec 2014, 11:22

Je kan het altijd één keer proberen. Moeilijk betekend niet onmogelijk, toch?
Maar laat eerst alles zoals we hier zeggen maar even betijen en kijk dan wat je doet.

Hoop dat in 2015, mag nu natuurlijk ook al beginnen hoor, de zon weer voor je gaat schijnen. Je weet ik leef met je mee en duim me kapot!!!!!
rowie
Hero Member
Hero Member

18 dec 2014, 12:51

Moed houden, moed houden, moed houden!! Klinkt zo gemakkelijk, maar is zo zwaar.....

Miriam, ik duim keihard met Friezin mee, dat er lichtpuntjes voor je komen!!
MHT
Hero Member
Hero Member

18 dec 2014, 13:09

De lichtpuntjes zijn onder andere te vinden in dit forum!!!
MHT
Hero Member
Hero Member

29 jan 2015, 13:00

Net terug van de pijnpoli. Frans heeft mee kunnen kijken en de arts heeft echt zijn best gedaan. Het is niet gelukt. Hij heeft er wel medicatie in gespoten.
Frans wil nog een second opinion. Bij T12 ook een bulg van de tussenwervelschijf. We zullen zien.....
rowie
Hero Member
Hero Member

29 jan 2015, 13:36

Och Miriam, wat een teleurstelling zal dit voor je zijn. Dit was je laatste strohalmpje op beter voor nu! Pffffff....
Misschien dat het klein beetje medicatie nog wat voor je doet!
Eerst dit (weer) een plekje zien te geven. Het is niet niks.

En als je de moed weer bijeen geraapt hebt gaan voor die second opinion. Voor nu een dikke knuffel!
Friezin
Hero Member
Hero Member

30 jan 2015, 13:13

Bah bah bah!!!!?

Lukte het door het hekwerkje niet ? Ik hoop met Rowie met dat dat kleine beetje medicatie wel wat doet!!

Ik zou idd nu net zoals Frans ook voorstelt een second opinion gaan. Andere ogen zien misschien andere dingen en mogelijkheden. Maar voor nu is het enorm prut !!!???

Sterkte met het weer zoeken naar een plekje voor dit alles!?
MHT
Hero Member
Hero Member

30 jan 2015, 17:27

Klopt, bot en het hekwerk zit in de weg. Veel littekenweefsel te zien op de foto, een soort van grote witte wolk.
Hij heeft zijn uiterste best gedaan. De spuit met medicatie is eenmalig zei hij, doet hij niet vaker, Dat viel ook tegen...maar overviel me zo dat ik op die reactie niet meer kon reageren. Heb vandaag weinig gedaan, net gewandeld en dan zit het er weer. Dus nog geen dag..
Merk dat ik ook mentaal weer een tik heb gekregen. Maar de chocola die ik voor mezelf gekocht had was wel lekker. Dat is tenminste iets. En het feit dat iedereen hier het gewoon snapt.
rowie
Hero Member
Hero Member

30 jan 2015, 18:24

Moet stiekem grinniken, hoe triest de situatie ook is, dat de chocola je goed heeft gesmaakt. Vanavond een borrel?
Wil ook wel eens helpen:wink:. Bah, dat de medicijnen nu al weer uitgewerkt zijn.
Friezin
Hero Member
Hero Member

30 jan 2015, 21:33

Dat dacht ik al, helaas............. En een blokkade met spul voor / tegen littekenweefsel wat ze bij mij erbij hebben gedaan bij de 3e blokkade? Ik ben er van overtuigd dat dat echt heeft geholpen toen tegen mijn klapvoet. En bij mij hebben ze toch 3 pogingen gedaan, ze wilden nog wel iets anders hierna proberen maar geen blokkade meer. En ze hebben die 3 blokkades de zenuw op verschillende manieren benaderd. Waarom bij jouw maar 1 keer. Eindeloos doorprikken heeft ook geen zin maar dit vind ik het andere uiterste als ik eerlijk ben.

Maar het blijft ontzettend balen en logisch dat het mentaal weer een behoorlijke klap is. Ook al weet je van te voren dat de kans er in ziet dat ze er niet goed bij kunnen.

Bah bah hoop dat je snel weer je balans vind maar het blijft moeilijk !!!
MHT
Hero Member
Hero Member

31 jan 2015, 16:02

Vandaag een vergadering in Utrecht gehad, bingo natuurlijk. Dus de medicatie heeft niet lang geholpen. Ik denk dat die second opinion wel komt...
rowie
Hero Member
Hero Member

02 feb 2015, 17:54

Aiii...geen effect dus gehad! Goed dat je de moed bijeenraapt en voor die second opinion gaat. Je weet maar nooit.
Heb je het tip van die borrel nog van harte genomen?:wink:
MHT
Hero Member
Hero Member

02 feb 2015, 18:06

Yep, de borrel was ook lekker. Ik merk wel dat het gedoe ook doorwerkt. Utrecht was ook confronterend, het is te ver weg en het was te lang. Terwijl ik wel eerder naar huis ben gegaan en heen en terug heb gelegen in de auto. De stoel in de lig-stand. Maar dit was ook niet echt fijn. De arts heeft ook hard op T12 geduwd, daar zit ook een uitstulping en daar heb ik nog last van. Daarnaast is het niet zeker of ik dit werk kan blijven doen. Er komen veel veranderingen...... het was dus wel goed dat ik mijn gezicht heb laten zien. Het kost me veel energie om toch overeind te blijven en de oefeningen te blijven doen. Ze komen me soms mijn neusgaten uit.... Herkenbaar?
rowie
Hero Member
Hero Member

02 feb 2015, 20:39

Ja hoor, herkenbaar! Soms ben je gewoon moe van al dat geploeter en het proberen overeind te blijven staan. Dan is alles teveel en kost energie.Vooral in jouw situatie kan ik mij voorstellen dat je soms denkt: waar doe ik het voor? Komt wel weer dat je moed om te vechten weer komt. Soms moet je het even laten voor wat het is.

Ik merk aan mijzelf dat ik ook wat in de ontkenning stemming zit. Blijf gewoon solliciteren, terwijl ik niet weet of het lukt.
Vandaag bij de tandarts kreeg ik te horen dat ik naar de kaakchirurg moet voor een (kleine) operatie. Dan ben ik ook moe ja. Steeds maar weer door......
Qua oefeningen, ik doe ze nu weer wat meer. Maar heb ook daar een poos in gehad dat ik het alleen maar bij de fysio deed. Een mens is geen machine wat altijd maar door ratelt!
MHT
Hero Member
Hero Member

02 feb 2015, 20:45

Klopt, we zijn geen machines. Ik weet dat het belangrijk is om dit te blijven doen, dus doe het trouw, een enkele keer niet of minder.
Ik ben ZZP-er, we zijn al heel veel achteruit gegaan nadat ik geopereerd was. Als het helemaal wegvalt dan hebben we een echt groot probleem.
Jij nu weer je kaak erbij mijn hemel, je rolt zo ook van het een in het ander. En je kunt het niet afzeggen, dus het moet.
Sterkte!!!!!!
rowie
Hero Member
Hero Member

02 feb 2015, 20:55

Ik herken wat een drukte het financiële stuk kan brengen als zzp'er. Ik ben zelf 17 jaar zelfstandige geweest, heb ik ook om gezondheidsredenen moeten stoppen. Keus van man en mij samen, maar ook een met grote gevolgen. Ik hoop dat je het,zei het misschien in een andere vorm, nog op een of andere manier vol kunt houden.

En mijn kaak....ach,denkt maar dat het vergeleken bij mijn rug peanuts is. Zei ze nu heel stoer.....;-)
Plaats reactie