Waar te beginnen?

Hoofdpijn, zenuwpijn, pijnbestrijding etc
Gesloten
speeltuinfrans1
Newbie
Newbie
Contacteer:

06 feb 2007, 09:57

Alle begin is moeilijk en aan alles komt een einde zeggen we wel eens. Dat laatste geldt dus zeker niet voor de chronische pijnpati?nten.
Liever was ik beheerder geworden van het bondgenootschap van extraterestiale knaagdieren, maar helaas heb ik net als vele anderen meer affiniteit met chronische pijn.
We zullen hier wel niet tot de ultieme opkossingen komen voor onze problemen, hoogstens kunnen we elkaar steunen, adviseren, hints geven of elkaar anderszins van dienst zijn.
Ik denk nog heel even na over wat voor extra forums we aan laten maken onder de kop "Chronische pijn". Bijvoorbeeld: "Reguliere Pijnbestrijding" "Alternatieve Pijnbestrijding", "Ha fijn pijn", "Wie ben ik?" etc.
Ik kan me voorstellen dat er onder ons mensen zijn die nog wel iets beters weten dan "Ha fijn pijn", die moeten het dan maar snel laten weten zodat we dat in het rijtje op kunnen nemen. Samen komen we er wel uit.

Groetjes,
Speeltuinfrans
Sander
Full Member
Full Member
Contacteer:

06 feb 2007, 10:10

Ik vind ha fijn pijn eigenlijk wel een mooie kop, hahaha.

Houdt het tenminste een beetje luchtig allemaal. Je zou ook kunnen denken, voor subfora, aan bijvoorbeeld localisatie van pijn of de oorzaak van de pijn.
Zelf heb ik bijvoorbeeld chronische nekproblemen, en dat is weer iets heel anders dan iemand die chronisch last heeft van zijn knie, zeg maar. Ik kan me voorstellen dat dat ook verschil maakt.

In elk geval Frans, heel veel succes hier, en ik kom zeker nog een piepen!

Groetjes, Sander
speeltuinfrans1
Newbie
Newbie
Contacteer:

06 feb 2007, 21:05

Ik vind het zelf ook wel grappig Sander.
"Ha fijn pijn"
In dit subforum zou eenieder haar of zijn pijnverhaal naar voren kunnen brengen.
Hieronder nog een paar mogelijke forumpjes:
Reguliere therapi?n, Alternatieve therapi?n, Medicijngebruik,
Voor een subforum betreffende het sociaal-maatschappelijke aspect moet ik nog een passende term uit mijn duim zuigen.
Een ander belangrijk iets zijn de financi?le zorgen die chronische pijn met zich meebrengt, dit geldt natuurlijk net zo voor veel andere chronische en niet chronische aandoeningen.
Hoevelen zijn er niet die door hun aandoening gedeeltelijk of geheel arbeidsongeschikt zijn geraakt en daardoor een fikse financi?le aderlating ondergaan. Ik kijk maar naar mezelf.

Ik moet nog een dagje mijn brains goed wassen alvorens ik verder ga met de opbouw.
Mike
Administrator
Administrator

06 feb 2007, 21:17

Klinkt in ieder geval al goed Frans!
Misschien dat de volgende website iets is ter info over pijnbestrijding. Het is niet meer
ge-update helaas, maar kan zeker wel waardevol zijn voor de mensen.
http://home.planet.nl/~zomer250/

Ik ken deze arts ook, maar is niet mijn arts geweest. Mijn arts staat er ook ergens tussen volgens mij. Ik heb er zeker wel wat aan gehad, letterlijk, aangezien ik vrijwel alle behandelingen wel heb gehad.

Dus als je misschien een linkforum erbij neemt, misschien is het wat.
Welkom op het Lotgenotenforum! Aangezien wij geheel vernieuwd zijn, kan het soms gebeuren dat er onderwerpen nog niet op de juiste plaats staan.

De huisregel, informatie voor oproepjes etc kun je HIER vinden.
speeltuinfrans1
Newbie
Newbie
Contacteer:

07 feb 2007, 14:35

Ik heb hier in Eindhoven verschillende keren een zenuwblokkade aan laten leggen, een z.g. thermo laesie op het ganglion in het gezicht tegen clusterhoofdpijn. Bij mij waren de resultaten erg onbevredigend doordat je een maand of 2 moest wachten voordat je aan de beurt kwam. Tegen die tijd had je dan het ergste toch al gehad en wist je niet of de behandeling nu wel of geen succes opleverde.
Ik heb wel eens de indruk dat er een aantal anaesthesiologen zijn die zich graag het predikaat pijnbestrijder opspelden, al was het maar om het imago op te vijzelen en/of de toch al welgevulde portemonnee te spekken.

Groetjes Frans
Mike
Administrator
Administrator

07 feb 2007, 14:58

Ik moet zeggen dat harderwijk redelijk goed bekend staat om zijn pijnbestrijding. En dat is niet omdat ik hier toevallig woon, want ik heb er helaas geen baat bij gehad. Maar ik hoor het wel uit diverse hoeken eigenlijk.

Welkom op het Lotgenotenforum! Aangezien wij geheel vernieuwd zijn, kan het soms gebeuren dat er onderwerpen nog niet op de juiste plaats staan.

De huisregel, informatie voor oproepjes etc kun je HIER vinden.
Gesloten