shit

Relaties, seksualiteit, verlies, werk, sociaal etc
Gesloten
alleen
Newbie
Newbie

12 jun 2007, 22:47

jo jo nog meer elende ben ziek dokter zegt isia weet niet of je het zo schrijft
het is een verkramping in me been heb nu valium voor de pijn en het kan nog wel
even duuren voor het weer goed is kan bijna niet lopen .
ik veveel me kapot zit maar op de bank voor de tv ook op de stoel achter de com krijg ik kramp dus mooi shit zit nu de helen dag maar te denken en mis nu echt wel iemand in huis
voor mee te praten en te delen zou bijna!!! weer heimwee krijgen naar me ex.
maar ja dit zal ook wel weer overgaan maar ik vraag me wel af hoeveel ellende
ik nog aan kan me jongste zoon is een week op kamp die mis ik ook maar vrijdag is hij gelukig weer terug en zo tobbe we maar weer door nou ja weer genoeg gezeurd
kop omhoog en doorgaan geen tijt voor zelf mee lijde ha ha ha groetjes dirk en de kids
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

13 jun 2007, 10:27

hoi dirk

eerst wil ik even aan je kwijt dat je hier niet zeurt.....!!
we heten niet voor niets lotgenotenforum...we zijn hier voor elkaar...en heb je behoefte om je verhaal weg te schrijven ga vooral je gang,maar denk niet dat je zeurt,want dat is echt niet zo...er zijn er genoeg die weten hoe jij je voelt,omdat ze zelf in deze situatie hebben gezeten,of nog zitten.......

het is vervelend dat je nu ook nog is thuis zit met deze medische klachten,het is soms net of je dan alles te gelijk krijgt....
door dat je weinig kan,en dus stil zit,ga je zitten piekeren,denken,en voel je je alleen..
dat is iets waar je in het begin indd heel erg aan moet wennen...
zolang je bezig bent met alles regelen,de kinderen om je heen hebt,weg kan gaan wanneer je wilt,dus eigenlijk leeft op de automatische piloot,gaat het wel....tot het moment dat je indd stil komt te zitten....
het "missen"van je ex,zou je misschien meer kunnen omschrijven als het missen van samen zijn met iemand....het kunnen praten tegen iemand...
ik weet niet of je nog andere hobby's hebt die je evt zittend kan doen..?
zoals bijv lezen,of misschien heb je een laptop?
probeer op een of andere manier toch afleiding te zoeken...zodat je niet te veel kan gaan nadenken over de donkere periode.....
gelukkig komt je zoon over 2 dagen weer thuis en kan je weer volop van hem gaan genieten.....
ik wens je heel veel beterschap..
groetjes
cindy
alleen
Newbie
Newbie

18 jun 2007, 23:39

hoi hoi alles weer wat beter kan weer wat lopen zit nog wel in de ziektewet en je hebt inderdaad gelijk ik mis me ex steeds minder maar wel de aanspraak mijn zoon had het heerlijk gehad op kamp hij wil nog wel een week ha ha dat gaat mooi niet door ik heb me er ook bij neergelegen dat me ex doordeweeks de kids af en toe op haald ze vinde het wel leuk en daar gaat het eigelijk om zorg als ze komt dat ik weg ben en laat de kids bellen als ze weer terug zijn maak nu vaste afspraak over de tijden komt ze het niet na dan slaan de kids een week over en dat werkt tot nu toe wel goed ze wil wel nog steeds van de kids weten wat ik doe en met wie maar ik heb niets te verbergen dus ze doet maar
ikga wel steeds meer inzien wat ze mij en de kids heeft aan gedaan en vind haar nu zeker niet zielig meer zo als in het begin van de week belde ze me om geld te lenen ik heb nee gezegt ga maar bij je vriend lenen daar heb je voor gekozen heb ik gezecht en het deed me goed dat ik me niet meer schuldig voelde maar meer zo iets van zoek het maar lekker uit niet mijn probleem meer nu ik terug kijk op alles voel ik me gebruikt en begrijp niet dat ik dat niet eerder heb gezien ik moet wel eerlijk zeggen dat ik haar steeds meer een trut vind en hoop dat ze op de bek gaat ik weet niet of dit nu een goed of slecht teken is ik denk zelf wel goed 4 juli is de uitspraak bij de rechter we hoeven er niet heen alles is geregeld in samen spraak dus allen een handtekening van die kant is voldoende daar na gaat het naar de gemeente voor de uitschrijfing van me ex op dit adres en dan is het pas officeel 14 juli ga ik met de kids en met een neef en zijn vrouw en 2 kids op vacantie naar duitsland 2 apartemente bij een boer 3weken lang eindelijk rust geen gebel en gezeur aan me kop daarna komt me ex de kids af en toe een midag op halen om te zwemmen en dat soort dingen dus je ziet maar weer uit deze dip ben ik ook weer geklomen op naar de volgende ha ha ik wil wel kwijt dat juli echt een steun voor mijn zijn en ik dankbaar ben dat juli toch steeds weer terug reageren en wie weet als alles achter de rug is kan ik het forum nog eens helpen met deze ervaring of op een andere manier dus nogmaals mijn dank de groetjes van ons en yot de volgende dip ha ha doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

20 jun 2007, 08:39

hoi dirk

ik ben ontzettend blij om te horen dat het met jou de goede kant op gaat,en dat je uit de dip bent gekomen...
en er zullen vast nog wel eens momenten komen dat je het even niet ziet zitten,of dat er even te veel op je af komt,maar dan zijn wij er weer:wink:
uit je laatste posting maak ik ook echt op dat je nu voor je zelf op komt,en duidelijk laat zien dat er niet meer met je te sollen valt,vindt dit ontzettend knap en moedig van je...zeker omdat ook hier in het verhaal 2 kinderen mee spelen...
als het op deze manier werkt,zoals je het nu doet,moet je het ook zeker op deze manier doen....hoe het in de toekomst gaat weet niemand,en dat zal de toekomst uit moeten wijzen....
binnen kort lekker op vakantie,dat zal je alleen maar goed doen,maar zal ook goed zijn voor je kinderen....
even de boel lekker de boel,even geen zorgen,even helemaal niets...alleen maar genieten.
ik wens jou en je kinderen dan bij deze ook alvast een hele fijne vakantie toe....
zodra er iets is wat je toch nog graag kwijt wilt,je hebt advies nodig,of wat dan ook,je weet je kan altijd hier terecht....
ik hoop in ieder geval voor je dat het heel lang mag duren dat het zo goed met je gaat.....

groetjes
cindy
Gesloten