mijn vrouw heeft me belazerd

Relaties, seksualiteit, verlies, werk, sociaal etc
Gesloten
alleen
Newbie
Newbie

28 apr 2007, 00:17

hoi hoi ik ben 47 jaar en nu naar 25 jaar weer alleen mijn vrouw had smetvrees
maar wilde niet toegeven dit liep zo uit de hand dat we steeds ruzie kregen
en ons huwlijk steeds beroerder werd vaak haden we het over scheiden maar dat
kon ik niet wand ik hield nog van haar ik heb overal hulp gezocht maar niemand kon wat doen zo lang ze het niet toe wilde geven toen in een keer werd ik gebeld dat ik me vrouw
in de gaten moest houden en kwam er achter dat ze gevoelens voor een ander had gekregen dit was nog in een begin stadium ik heb er met haar over gepraat en
besproken dat ze thuis moest blijfen maar mijn vrouw was al zo verlieft dat ze
helen maal op tild ging ze pakte haar koffer en de volgende dag was ze weg naar haar zuster 3 dagen later hoorde ik dat ze haar ring al had afgedaan en bij ..... bleef slapen
het is nu 2weken geleden en ze is bijna iederen nacht bij hem hij troost haar alleen
zegd ze en we slapen apart ja ja ze zij me dat we uit elkaar gegroeit waren
en dat ze niets meer voor me voelde nu zit ik hier met 2 kinderen en raar maar waar
ik mis haar en iedereen zegt beter zo maar ik voel me knap bereord hoe lang zal ik me zo
blijven voelen ik wou dat ik het wist gr zwerver
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

28 apr 2007, 09:36

hoi zwerver

wij kennen elkaar al,en ik ben blij dat je de stap heb genomen om je verhaal hier op lotgenoten forum te delen.
nogmaals welkom hier op het forum en ik hoop dat je hier zult vinden wat je zoekt...

groetjes
cindy
Mike
Administrator
Administrator

28 apr 2007, 17:28

Hallo zwerver!

Ten eerste wil ik je van harte welkom heten op het forum.
Ten tweede is je misschien opgevallen dat jouw bericht nu ergens anders staat. Dit heb ik even gedaan omdat het hier beter past dan onder 'Dwarslaesie':wink:

Ik ben blij dat je de stap hebt genomen je verhaal hier te doen. Het is toch een onderdeel van verwerking en er zijn altijd mensen die erover mee kunnen praten of meeleven.

Ook ik heb ervaring met een partner die vreemd was gegaan. We stonden al op het punt om uit elkaar te gaan, maar als je dan erachter komt dat er al een ander in het spel is, voel je je misselijk, belazerd. Eigenlijk niet te beschrijven hoe rot je je voelt en wat voor schade het achterlaat. Het vertrouwen in de vrouw wordt finaal onder je vandaan geschopt en dat duurt wel even voordat het terug is.

Dat wil niet zeggen dat het niet goed was dat we uit elkaar gegaan zijn. Ze was 1 van mijn eerste liefdes en we bleven bij elkaar tegen beter weten in. De liefde was allang weg, maar beiden durfden de stap niet te nemen, wat erg dom is, want je leeft maar 1 keer, nietwaar?
Dat neemt niet weg dat het onvergeeflijk is wat ze gedaan heeft, rond eerst je relatie netjes af, dat heeft een partner wel verdient na zoveel jaar...

Ik hoop dat je snel weer de kracht heb de boel positief te kunnen zien. Alhoewel je het gevoel zal hebben dat je leven je ontnomen is, moet je (straks) proberen dat om te zetten in een nieuw begin. De wereld is prachtig, je moet alleen je ogen weer even openen.
Je hebt 2 kids, dus ben je sowieso rijker dan je ex, vergeet dat niet!
Welkom op het Lotgenotenforum! Aangezien wij geheel vernieuwd zijn, kan het soms gebeuren dat er onderwerpen nog niet op de juiste plaats staan.

De huisregel, informatie voor oproepjes etc kun je HIER vinden.
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

29 apr 2007, 09:12

hoi zwerver,

het gevoel van belazerd zijn door je partner weet ook ik helaas alles van af.
voor mijn huidige relatie heb ik een relatie gehad van 8 jaar.
de laatste 2 jaar van die relatie gingen niet goed,we werden meer broer/zus zeg maar...
maar ja ik had zoiets van je gooit niet zomaar zoveel jaar aan de kant....
toch nog samen een huis gekocht....kort nadat we het huis hadden gekocht kwam ik erachter dat mijn ex vreemd ging....heb hem er mee geconfronteerd,ben een aantal dagen weggeweest,en tja toch weer proberen....
ik ben toen 2 jaar nog bij hem gebleven,en in die 2 jaar meerder malen erachter gekomen dat er een ander was,en elke keer bleef ik geloven dat hijer mee zou stoppen....
de druppel was voor mij toen we op vakantie waren in thailand,en hij daar zijn toen malige vriendin in mijn bijzijn ging staan bellen...
terug in nederland ben ik gelijk alles gaan regelen,en gezorgd dat ik zo snel mogelijk een andere woning had....
achteraf ben ik gewoon weg blind geweest in die 2 jaar....in die 2 jaar heeft hij minimaal waar van ik het weet met 8 vrouwen iets gehad....er zijn meer geweest maar hoeveel????

en ja het doet ontzettend veel pijn,je hart wordt doormidden gescheurd..je vraagt je af of deze pijn ooit nog eens over gaat,waar heb je dit aan verdient....
het vertrouwen in de mannen was ik kwijt...vond dat niemand meer te vertrouwen was...
want ja je werd tenslotte besodemietert waar je bij stond toch???
maar weet je zwerver....deze stap is de beste die ik ooit heb kunnen nemen...ondanks alle pijn en verdriet die ik heb moeten doorstaan...

langzaam aan wordt het verdriet minder en ga je nieuwe mensen leren kennen,en zul je zien je leert het vertrouwen weer terug te krijgen in de mensen....
ook al zul je het nu niet van me geloven,maar ook voor jou zal het zonnetje weer gaan schijnen...
het zal een lange en verdrietige weg zijn,maar echt ook voor jou komt de mooie gelukkige tijd er weer...
je hebt je kinderen om voor door te gaan...probeer of je vrienden weer kontakt met je willen,dan is dat stukje al overwonnen.....
hoe gaat het nu met je kinderen...hebben je kinderen er zelf voor gekozen om bij jou te blijven,of heeft moeder ze bij jou gelaten?????
zwerver ik hoop echt dat je er iets aan hebt om hier je verhaal met ons te delen

groetjes
cindy
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

10 mei 2007, 10:15

hoi zwerver

hoe is het nu met je...?
ik weet dat je nog een hoop moest regelen en dergelijke..lukt dat allemaal een beetje?'
met de kinderen gaat het daar ook allemaal goed mee?
ik hoop dat alles naar omstandigheden goed met je gaat..

groetjes
cindy
alleen
Newbie
Newbie

18 mei 2007, 23:57

hoi daar was ik weer, vanavond kwam mijn ex de kinderen terug brengen ze was met
ze naar het zwembad geweest .de kinderen hadden het goed naar hun zin gehad,
maar ze stond weer voor de deur ze wou even wat afspreken voor de pinksterdagen.
ik ben voor de deur blijfen staan zo dat ze niet naar binnen kon ze stond wel raar te kijken maar zij niks ze zou vanavond even met haar vriend over leggen welke dag.
later belde ze op dat ze de pinksterdagen weg ging met haar vriend en vroeg of ze
de kinderen dan op dinsdag of woensdag midag kon op halen ik heb hier niet in toegestemd.
en zij sla maar een wiekend over dit vond ze denk ik niet leuk , en ik vond het ook niet leuk om dit te zeggen maar ja wat moet ik anders als ik toestem ben ik bang dat ze geen een wiekend meer tijd heeft . wat denk je heb ik goed gehandeld of zit ik nu fout .
groetjes dirk
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

19 mei 2007, 10:55

hoi dirk

jammer dat het allemaal zo moet lopen.
je hebt in ieder geval nu wel duidelijk gemaakt dat ze niet meer zo maar te pas en te onpas langs kan komen wanneer ze dat wil
wat betreft de omgangsregeling met de kinderen;
ik weet niet welke afspraken er zijn gemaakt daarover.
als de afspraak er is dat ze de kinderen in het weekend komt halen,heeft ze indd de kinderen in het weekend op te halen.....en niet zoals ze nu iedere keer doet de weekenden niet maar door de weeks een keer een dagje....
ik weet niet hoe je kinderen hier zelf over denken natuurlijk,gezien het feit dat ze ook al weer wat ouder zijn.
als je een afspraak hebt staan op papier over een bezoek regeling met de kinderen,heeft je ex en jij deze na te komen....
heb je nog geen afspraken op papier staan dan is het misschien een idee om eens samen om de tafel te gaan zitten,en hier duidelijke afspraken over te gaan maken,en dit op papier te gaan zetten.
zo is er duidelijkheid voor je ex,voor jou maar vooral voor jou kinderen......

ik kan me goed voorstellen hoe moeilijk dit allemaal voor je is...
ik zelf heb niet met een bezoek regeling te maken,maar de moeder van mijn stiefdochtertje wil ineens na 8 jaar haar dochter niet gezien te hebben een bezoekregeling hebben....dus ja wie weet wat mij nog te wachten staat....maar zover zijn we nog niet...
wie weet zijn er anderen hier op het forum die je nog meer advies kunnen geven omtrent de bezoekregeling...

groejtes
cindy
alleen
Newbie
Newbie

19 mei 2007, 15:03

hoi hoi we hebben het wel op papier staan eens per 2 weken een wiekend naar haar maar ze heeft nog geen woonruimte dus zou ze iederen zondag van 1 uur tot 7 uur ze
ophalen de jongens willen bijna helemaal niet meer naar haar toe en moet ze steeds meer pressen om toch te gaan gelukig heb ik in het convenant laten zetten dat de
omgangs regeling alleen door gaat zo lang de kinderen het zelf willen ik was al bang
dat ze na een paar weken haast niet meer naar hun moeder zoude willen dus staat er in als de jongens geen zin hebben kan ze ze niet opeisen maar ik vind het wel lullig voor haar
ik ben nou een maal een watje ha ha. ik hoop dat het voor jou ook goed afloopt
en merk steeds meer dat ik niet alleen sta maar dat heel veel mensen een probleem hebben en vaak groter dan die van mijn .ik hoop niet dat je het erg vind dat ik alleen met jou praat en niet op het forem maar ik voel me hier goed bij en dan moet je het niet veranderen heb ik geleerd . weet jij nog een chat waar het leuk is ik ben nog niet zo goed thuis op de com weet je nou ik heb weer lekker tegen je aan kunnen zeuren en stop maar weer ik wens jou ook heel veel sterkte met je probleemen en hoop dat het goed afloopt
wand volgens mij verdien je dat gewoon voor al om dat je altijd met een ander zijn probleem bezig ben nou groetjes en denk wat er achter de wolken is ha ha doeiiiiiiiiiiiiiiii
dirk
alleen
Newbie
Newbie

04 jun 2007, 22:04

sorry dat ik even niets laat horen maar er gebeurd zoveel dat ik het zelf niet meer
bij kan houde laat staan begrijpen als ik alles weer op een rijtje heb dan hoor je me wel weer gr dirk
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

04 jun 2007, 22:15

hoi dirk

doe je rustig aan.....
je weet me te vinden...en laat je niet gek maken ok?
sterkte met alles.....

groetjes
cindy
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

09 jun 2007, 20:51

hoi dirk

ik vroeg me af hoe het nu met jou en de kinderen gaat?
word het allemaal al weer een beetje rustiger?
je weet met vragen of als je je verhaal nog even kwijt wilt,je kunt hier terecht....
niets moet,maar mag wel.....

groetjes en veel sterkte
cindy
alleen
Newbie
Newbie

10 jun 2007, 23:02

hoi hoi
alles een beetje stroef hier moeder houd zich niet aan de afspraaken en brengt kids veel
te laart terug vriend zegt dat ik niet zeuren moet zijn ook haar kinderen en zij heeft
ook rechten. ze paait ze nu met kado,s en dat lukt haar aardig ook hangt ze constand aan de telefoon en staat ze iederen keer op de stoep met een smoes heb het al 10 keer gezecht dat ik niets meer met haar te maken wil hebben en dat ze niet steeds met een smoes moet bellen of langs komen maar het helpt niks ze denkt nog steeds dat ze hier nog gewoon kan binnen stappen zorg nu als ze de kinderen komt halen dat ik weg ben
maar dan zeurt ze tegen de kids dat ze langs komt tussen de midag en dan hier wil eten met ze terwijl ik naar me werk ben en dan moet ik weer bellen om te zeggen dat ze er niet meer in komt word er moe van .de kids vinden het nu toch wel zielig voor haar
de kado,s werken dus goed.
ik wil dat ze zoals in het convenant staat om de week de kids een wiekend neemd
maar er is nu weer geen slaap plaats voor ze bij haar vriend en ze neemd zelf ook geen huis meer en dus iederen week bellen dan gaan ze weer op zaterdag dan weer op zondag
en ik weet niet eens waneer ze ze weer terug brengt wat moet ik er mee
kan en wil de kinderen niet bij haar weg houden wand dat is niet goed voor ze en ze willen nog steeds naar haar toe . zo als ik het nu zie heeft ze alle troeffen in handen
en als er wat aan doe pak ik de kids ik kan wel zeggen of om de week of niks maar dan zegt ze ik heb geen plaats waar ze kunnen slapen dus dan blijft niks over en dat kan niet wand de kids willen er toch heen haar vriend wil pas in de winter aan slaap plaatsen voor de kids gaan werken nou zeg het maar wat moet je er mee ik weet het niet meer en raak steeds beetje bij beetje de controle kwijt en weet nog niet goed hoe ik het aan moet pakken dus een goed idee is welkom groetjes dirk en kids.
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

11 jun 2007, 11:24

hoi dirk

jeetje mina,wat een gedoe allemaal weer zeg....
zo te lezen gebruikt ze indd heel duidelijk jouw kinderen als troef,wat ik heel erg jammer vindt....
wat haar vriend zegt dat je niet moet zeuren;hij heeft in dit geval totaal niets in te brengen,het gaat hier tussen jouw en je ex......

wat betreft de omgangregeling;
jouw ex heeft zich te houden aan de gemaakte afspraken over het tijdstip van terug brengen,dus is de afspraak van terug brengen 20.00 uur,dan moeten je kinderen om 20.00 uur terug zijn.wordt het later door file of iets dergelijks hoort zij je dit te laten weten,
geen slaap plek? zij zal er voor moeten zorgen dat er een slaap plek voor ze is,er is een afspraak dat ze een weekend bij haar zijn dus zal ze ook voor een slaapplek voor hun moeten zorgen... dat haar vriend dat niet wil doen is niet jouw probleem maar is haar probleem dan zal zij een slaapplek voor hun moeten maken
het houdt niet in dat zij nu zomaar door de weeks te pas en te onpas de kinderen kan komen halen....
het houdt ook niet in dat zij zomaar in jouw mag komen als jij er niet bent....jij hebt aangegeven dat jij haar niet in je woning wilt,dus mag zij ook niet in je woning,ik denk dat je dit ook duidelijk aan je kinderen moet maken.dit zal niet leuk zijn voor je kinderen,en ze zullen daar best moeite mee hebben,maar als jij er niet bent kunnen ze haar niet binnen laten.....
verder het beste advies wat ik je nog kan geven is neem even kontakt op met je advocaat om deze situatie voor te leggen,en vraag wat je het beste kan doen.
misschien helpt het als je advocaat een brief naar haar stuurt en duidelijk uitlegt in die brief wat de regels in dit geval zijn.....en dat ze dus absoluut niet zonder jouw toestemming in jouw woning mag komen.....
het is ook zo dat je indd niet zomaar je kinderen weg kan houden bij hun moeder...dat kan wel gezien hun leeftijd,wanneer zij zelf aangeven dat ze niet meer naar hun moeder willen.....
door hun emoties op dit moment zijn ze heel erg beinvloedbaar,dus met kado's omkopen doet hier geen goed aan,en ik denk dat op een gegeven moment hun ogen ook wel open gaan....
ik weet niet hoeveel ze mee krijgen over dat er geen slaapplaats voor ze is,en dat mama's nieuwe vriend geen plaats voor ze wil maken enz.....
maar probeer ondanks alles de kinderen zoveel mogelijk overal buiten te laten...dat mama ze op dit moment al als speelbal probeert beinvloeden is al erg genoeg.......
ik wens je heel veel succes......

groetjes
cindy
Gesloten