Mijn vader..........

Relaties, seksualiteit, verlies, werk, sociaal etc
Gesloten
Moppie
Newbie
Newbie

25 feb 2007, 17:03

stierf ruim 14 jaar geleden door een hartstilstand tijdens het joggen.............op 64 1/2 jarige leeftijd...................

Nooit echt ziek geweest, veel gesport, en nog zoveel plannen!
Hij had het over de dingen die hij wilde gaan doen als hij met pensioen ging, dat zou nog maar een half jaar duren.................
Hij genoot zo van zijn kleinkinderen die hij gelukkig allemaal nog heeft gekend.
Hij was zo trots, toen bleek dat de laatste toch nog een jongen bleek te zijn, een stamhouder..................

Hij was een autoritaire vader, zoals in die tijd vele vaders waren.................
Vaak had ik met hem ruzie om zijn idiote regels.
Maar ook vaak ging ik met hem joggen en voor zijn werk, mee naar de havens.

Toen mijn kind geboren werd, zijn oudste kleinkind, kwam hij vaak onverwachts even langs, alleen al om haar te zien slapen....................
Ik was vertederd, dat die moeilijke vader, zo'n lieve opa bleek te zijn.

Wat blijkt..................ik lijk heel erg op hem, en ik ben er trots op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet dat hij mij helpt om dit pijnlijke en moeilijke, fustrerende leven vol te houden.
Als ik foute beslissingen wil nemen, krijg ik tekens.............en telkens kloppen ze!
Ik ben hem erg dankbaar dat hij er voor mij nog steeds is...............dat hij beseft dat ik verder niemand heb..............

Dikke kus pap..............................:wub:
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

25 feb 2007, 21:22

hoi moppie

vreselijk om op zo'n manier een ouder te moeten verliezen
altijd gezond lekker sporten,en dan tijdens het sporten komen te overlijden...

fijn om te horen dat hij zo trots is geweest op zijn kleinkinderen,en zijn kinderen...
en je mag zeker trots zijn om op hem te lijken ......

iedereen wil graag iets van zijn/haar ouders in zich hebben,om trots op te kunnen zijn.
zo ben ik er trots op heel veel op mijn moeder te lijken....ik zou niet anders willen....

het feit dat hij jouw tekens geeft is alleen maar mooi...
zo weet je dat je er niet alleen voor staat.....

groetjes
cindy
Gesloten