Mijn paard Bo.....

Relaties, seksualiteit, verlies, werk, sociaal etc
Gesloten
Moppie
Newbie
Newbie

25 feb 2007, 16:36

Meestal laat je een dier inslapen als hij oud en versleten is, en/of veel pijn moet lijden terwijl het nooit meer kan genezen.................

Zo niet bij mijn paard Bo.

Mijn jongste dochter die door omstandigheden, waar ik nu even niet over verder praat, voor hem zorgde, vond 4x kreupel zijn in een half jaar tijd, te lastig en te duur..................
Ze moest tenslotte wel de stalkosten betalen en de dierenarts, maar kon niet rijden..............
Samen met een vrouw van stal, die een slechte invloed op haar heeft, heeft ze de dierenarts een smoes verteld en hem laten inslapen, zonder dat IK afscheid van hem heb mogen nemen.....................:err:

Als mijn oudste dochter mij geen mailtje had gestuurd, had ik het NU nog niet geweten.

Ik heb alles uitgezocht en mijn verhaal bleek te kloppen, ik verzocht om een second opinon om te bewijzen dat hij niet dood hoefde en belde en mailde, maar mijn jongste dochter gaf niet thuis..................

Mijn mailtjes werden steeds grimmiger, dat snap je wel..............:mad:
Ik was op dat moment aan het logeren bij een vriendin, dus ik kon niet eens even langs stal.........................
Tot mijn grote verbazing kreeg ik de politie aan de telefoon: of ik wil ophouden met mailen, anders krijg ik een straatverbod..................mijn dochter was dus naar de politie gegaan met mijn grimmige mailtjes. Hij had ze gelezen maar niet erg onder de indruk, hij zei zelfs: O, dat paard, nou mevrouw, dat hebben ze maandagavond al laten inslapen!!!!!!!!!!!!!!
Mijn adem stokte, ik gooide de hoorn weg en ben totaal over de rooie gegaan...................

Mijn paard, mijn lieveling dood??????????????????????????????

Terwijl hij alleen een schouderblessure had die met geduld gewoon weer was genezen.
Het was toch geen auto die je verkoopt als hij 's morgens niet wil starten???????????
Hoe kon mijn dochter dit nou gedaan hebben????????????
Ze houdt toch ook van hem??????????????

Schijnbaar niet genoeg dus, waarschijnlijk door die vrouw constant bewerkt te zijn, heeft ze hem laten inslapen en na 6 weken had ze al een ander paard.......................

Dit alles is half oktober 2006 gebeurd.
Ik mis hem nog elke dag..................
Ik heb een hele grote fout gemaakt, ik heb het aller, allerliefste huisdier wat je maar kan bedenken aan de zorgen overgedragen van mijn eigen kind, waar ik uiteraard ook veel van hou, en zij heeft me zoveel pijn gedaan, waarom??????????????
Waarom moest hij dood?
Als we hadden overlegd en ze had verteld dat ze de kosten niet meer kon dragen, dan had ze gehoord dat mijn vriend die kosten wilde betalen en dan had Bo gewoon de tijd gekregen om op te knappen..........

33 jaar heb ik gezeurd om een eigen pony of paard...........en toen ik na de echtscheiding er eindelijk een kon kopen, kon ik door een ongeval en een kniebreuk er zelf niet vaak op rijden.
Ik had het liefste en duurste knuffelbeest van de wereld, en mijn jongste dochter reed hem bijna elke dag...................

Waarom Bo, waarom moest jij op zo'n rotmanier aan je einde komen??????????????

Ik heb nog zoveel verdriet .............en vergeten of slijten, nee, dat doet het nog lang niet!!!!!!!!!!!!!!!
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

25 feb 2007, 21:26

hoi

ik wordt er heel erg gezegd heel vervelend van om dit verhaal te lezen.
dat iemand om deze reden een dier kan laten inslapen..dat kan er bij mij niet in....

je vertelt zelf al dat die vrouw een slecht invloed op je dochter had,en ik denk dat je dochter nogal beinvloed baar is geweest op dat moment....en daardoor deze beslissing heeft genomen.....
misschien zou je nog een keer een gesprek met haar aan kunnen gaan op een rustige manier om te kijken wat haar hier toe aan heeft gezet,en waarom ze niet bij jou is gekomen......

wat betreft het missen,ik denk dat dat nooit echt weg zal gaan...
ik zelf mis silvester nog iedere dag,ondanks dat ik weet dat ik de juiste keuze heb gemaakt..
moet ook zeggen dat het van silvester ook pas 3 weken geleden is,en nog heel erg vers is...
ik weet;de wonden zullen helen,maar de littekens blijven....

groetjes
cindy
Gesloten