Ptss

Relaties, seksualiteit, verlies, werk, sociaal etc
Gesloten
shenna66
Newbie
Newbie

21 feb 2012, 19:25

Hier nog een verhaal over een partner met PTSS.

4 jaar geleden werd mijn man slachtoffer van zinloos geweld op zijn werk. Een collega draaide helemaal door en viel hem van achteren aan. Sinds die tijd zie ik hem bijna dagelijks achteruit gaan. 2 jaar geleden heeft hij een scheiding in gang gezet, die is recentelijk uitgesproken ook.. al vraag ik me af of dit wel een goed beredeneerde en geargumenteerde beslissing is geweest..
Door omstandigheden waar ik niks aan kon doen, was ik te laat op de rechtbank dus heb ik niet eens mijn zegje kunnen doen...
Toen hij 's avonds thuiskwam, heeft hij t me niet eens verteld... vraag je advocaat maar zei hij.

Zover is hij afgezakt, terwijl ik alleen maar het beste voor hem wil...
Hem voor zover mogelijk gesteund, van alles geprobeert om hem weer op de been te krijgen, niets hielp en volgens hem *was er toch niks aan de hand met hem?*
De volgende dag vertrok hij met een tasje kleding en tot op heden weet ik niet eens waar hij verblijft.

Afgelopen weekend moest onze zoon zwemmen... Hij schijnt er wel geweest te zijn, maar heeft me gewoon ontweken.. Zondag kwam hij die jongen halen, had gevraagd om een paar schone spullen dus heb ik weer een tas ingepakt met een aantal spullen en een lief berichtje... en zelfs dat werd me niet in dank afgenomen...

Mensen, is er IEMAND die me kan vertellen hoe hier mee om te gaan??

Door al die ellende zit hij momenteel ook nog met een slokdarmontsteking, wat de hele situatie ook niet ten goede komt....

HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Laatst gewijzigd door shenna66 op 21 feb 2012, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Karla

24 apr 2014, 12:05

Ja, een treurig verhaal. Vaak sta je dan helemaal machteloos.
Gesloten