Welk mesenrecht ?

Zaken die niet onder de andere forums passen, lees en plaats je hier
Gesloten
Minous
Newbie
Newbie

17 feb 2014, 14:58

Geachte Heer / Mevrouw

Wie kan en wil mij helpen om dit onrecht weer recht te maken?

Graag Graag even aandacht voor het volgende

Het volgende is mij overkomen; In het najaar van 2005 heb ik kort na elkaar een tweetal toch wel ernstige ongevallen gehad waarvan een met mijn voet en een met mijn (onder) rug. ik heb zelfs met alle pijn die ik had en waar ik naar alle waarschijnlijkheid nooit meer vanaf kom nog zes weken door gewerkt maar toen ging het absoluut niet meer. Ik heb na deze ongevallen zo lang doorgewerkt met die intentie dat het met een aantal pijnstillers wel weer over zou gaan. ik was destijds vrachtwagenchauffeur op een trailer (trekker-trailer combinatie) en heb mij dan ook ziek gemeld bij de werkgever en deze weer bij de Arbodienst. Na zo,n vijf tot zes weken moest ik bij de Arbodienst in Amsterdam langs komen maar ik zei toen dat ik dat absoluut niet kon vanwege de zeer heftige pijn in mijn voet , been en onderrug met doorstraling door mijn achterbeen (zenuwpijn) Ik heb volgens artsen van het ziekenhuis op 3 plaatsen kraakbeenschade en een pees in de lengterichting is gescheurdt.Verder heb ik tot twee maal toe een trombosebeen (ook rechts) gehad met een verdikking van ongeveer vier centimeter in mijn kuit wat ook erg pijnlijk was en wat mij heel erg belemmerde in alles! (ps. Als trombose doorslaat naar het hart kan het dodelijk aflopen) . Ik kon alleen slechts pantoffels dragen vanwege de heftige pijn op mijn voet en enkel en dat heb ik ook gezegd.

In mijn onderrug zit een tussenwervelschijf tegen een zenuwbaan aan te drukken waardoor ik constant veel tot zeer veel pijn ondervond en nog steeds ondervind met tevens doorstraling door mijn achterbeen waardoor ik ook niet recht in of op een stoel kon zitten. ongevallen zijn van eind 2005 en zeer kort na elkaar gebeurd. , maar helaas de pijn werd alleen maar meer en erger tot ik in December 2005 helemaal thuis kwam te zitten en bijna geen stap meer kon zetten. Ik slikte destijds diclofenac 50mg (3 tot 5 per dag), Paracetamol ( 6 tot 8 per dag) bloedverdunners (in spuit en pil vorm) voor de trombose en verder nog diverse andere medicatie tegen de allergieen en pillen om te kunnen slapen (anti depressivia) Dit alles was echter niet voldoende voor zowel Arbo als ook voor het Uwv om mij toch "gewoon"aan het werk dus arbeidsgeschikt te keuren ( voor mijn eigen werk nog wel)! Hoe dit uberhaupt kan en mag is mij tot op de dag van vandaag nog steeds een groot raadsel en dit heeft mij ook gemaakt tot wat ik nu ben. Een aan de buitenkant vrolijk maar binnenin een hoopje ellende die het hele leven als een grote grijze puinhoop ziet. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in mensen en alles wat met mensen te maken heeft! De rest van mijn bestaan zal ik dan ook bezig zijn met het recht en alles wat er mee te maken heeft, al is het alleen maar om te waarschuwen dat andere mensen hetzelfde zou kunnen overkomen. Mijn "leven" voor zover het nog is, is een complete hel geworden en ik wil dan ook iedereen in Nederland waarschuwen voor deze oplichters eersteklas! Ik ben sinds mijn ongevallen en alle andere ellende nog iedere dag bezig met pijnbehandeling, pijnstillers en oefeningen om de pijn enigszins dragelijk te maken en/of te houden en dat inmiddels ruim zeven-en-een-half jaar lang. Mijn arbeidscontract welke ik voor onbepaalde tijd had is door een rechtzaak (in 2006) ontbonden en daarna heb ik een zogenaamde hoger beroep-zaak op poten gezet maar zelfs daarin werd alles ook afgewezen, tot mijn grote verbazing. Ik ben destijds ziek uit dienst gegaan en heb zelfs een ziek-uit-dienst verklaring gekregen van de werkgever. Ik ben sinds mijn ongevallen en alle andere ellende nog iedere dag bezig met pijnbehandeling, pijnstillers en oefeningen om de pijn enigszins dragelijk te maken en/of te houden Ik ben in Juni 2009 voor 35 tot 80 procent arbeidsongeschikt verklaard en daarna zelfs 80 tot 100 procent door het Uwv. Het zal er bij mij nooit of nimmer in gaan dat iemand met ernstige gezondheidsklachten goed gekeurd kan en mag worden! Ik voel mij totaal genegeerd en verlaten door het Nederlandse beleid en ben dan
Mike
Administrator
Administrator

17 feb 2014, 15:14

Beste Minous,

Ik heb zojuist je bericht aangepast omdat er buiten je verhaal veel links, namen, adresgegevens etc in stonden, wat ivm privacy niet is toegestaan.
Je verhaal zelf is niet aangepast.
Welkom op het Lotgenotenforum! Aangezien wij geheel vernieuwd zijn, kan het soms gebeuren dat er onderwerpen nog niet op de juiste plaats staan.

De huisregel, informatie voor oproepjes etc kun je HIER vinden.
Gesloten