En hoe nu verder??

Problemen, verhalen kun je hier lezen en plaatsen
suus1
Hero Member
Hero Member

17 mei 2013, 12:20

dat wordt nu dus afwachten want de vraag is nog maar helemaal of je ooit nog kan werkenna de neuro en of dat kan in je huidige werkveld?
Met 13.5 jaar bij deze werkgever heb je wel wat ww recht opgebouwd dus dat geeft wel wat rust denk ik, krijg je geen wia keuring ivm 2 jaar ziek zijn
Marielle S
Sr. Member
Sr. Member

17 mei 2013, 13:04

Hoi Suus, ik kan nooit mn huidige werk meer uitvoeren, na hernia operatie is me dat niet meer gelukt, dus met neuro ook niet...
Heb recht op 2 jaar uitkering, maar ergens na zomervakantie moet ik terug naar uwv om te bekijken wat ik kan qua werk... Nou dan ben ik net ruim een maand geopereerd, dus zo snel kan ik nog niet aan t werk, maar hij zei duidelijk dat ze dan gaan kijken voor werk??? Tegen die tijd heb ik ruim 1 jaar plat gelegen, ik zou eerst toch eerst aan mn herstel willen werken, ipv werken... Mn lichaam is op, hoop dat ze tegen die tijd mij de ruimte geven... Das weer afwachten weer..
suus1
Hero Member
Hero Member

17 mei 2013, 13:20

oh okee dacht dat je na 2 jaar wia aanvraag moest doen want idd eerst maar herstellen werken komt erna wel weer of niet je weet nu niet hoe je herstel zal gaan en of er ooit nog dag komt dat je weer kan werken
Blotevoetenstamper

17 mei 2013, 13:35

Ben het met je eens hoor Mariella, een jaar plat, en dan werk??? Hebben ze dan ook al een kant en klare baan voor je klaar liggen? Zou fantastisch zijn. Je weet ook niet of de neuro wel zijn werk gaat doen of niet. Als je WIA hebt wordt er met tussentijd nar je gekeken en als het echt niet kan ga je IVA krijgen. Eerst maar eens zien op te krabbelen na een lange tijd.
Tineke
Marielle S
Sr. Member
Sr. Member

17 mei 2013, 20:54

Okay, nou ik laat t maar over me heen komen dan, tegen die tijd... En hipen dat ze dan niet al te 'lastig' gaan doen... Maar eerst op voor de stim, en hopen dat ie zn werk gaat doen..
Thnks X

Hipen is hopen :))
Laatst gewijzigd door Marielle S op 17 mei 2013, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Blotevoetenstamper

17 mei 2013, 22:30

Zo is het Mariella. We laten het maar over ons heenkomen. Ik ben nu 15 maanden thuis. Lig het grootste deel toch nog op bed. Mijn werkgever is op 2 mei failliet verklaard. Ga vanuit deze situatie in de ziektewet bij het UWV en nadat ik mijn neurostimulator heb zullen we eens kijken hoe het gaat lopen. Heb natuurlijk nog een probleem met mijn voet, waar niets aan kan worden gedaan nog. Ook niet met de neurostimulator. Maar eerst maar eens minder pijn en dan zien we wel weer. Fijn weekend.
Tineke
Marielle S
Sr. Member
Sr. Member

18 mei 2013, 12:29

Zo is het Tineke... Zover is t allemaal nog niet... Eerst je gezondheid... Daarna....zien we wel weer.... Sterkte en succes ermee..
X
Corlinda
Sr. Member
Sr. Member

08 jul 2013, 18:12

[QUOTE=Marielle S;124516]Hoi Suus, ik kan nooit mn huidige werk meer uitvoeren, na hernia operatie is me dat niet meer gelukt, dus met neuro ook niet...
Heb recht op 2 jaar uitkering, maar ergens na zomervakantie moet ik terug naar uwv om te bekijken wat ik kan qua werk... Nou dan ben ik net ruim een maand geopereerd, dus zo snel kan ik nog niet aan t werk, maar hij zei duidelijk dat ze dan gaan kijken voor werk??? Tegen die tijd heb ik ruim 1 jaar plat gelegen, ik zou eerst toch eerst aan mn herstel willen werken, ipv werken... Mn lichaam is op, hoop dat ze tegen die tijd mij de ruimte geven... Das weer afwachten weer..[/QUOTE]
Hoe gaat het nu marielle? Heb met aandacht je verhaal gelezen zit ook in zo''n situatie. Zit alleen in me 3e jaar omdat me werkgever een sanctie heeft gekregen. Wat je zegt over lichaam is op dat herken ik maar al te goed. Zie ook mijn verhaal bij rug.
Ik ben blij dat je het hebt gehad over dat loket. Bedankt voor de tip. Sterkte x
Marielle S
Sr. Member
Sr. Member

09 jul 2013, 10:21

Hoi Corlinde,
Fijn dat je er iets aan heb gehad, tis toch allemaal abracadabra... Ik zit nog steeds op mn operatie te wachten, 'als t goed is' volgende week... Kan bijna niet meer lopen zo verkrampt zijn mn benen... En dan daarna pfff zie ik wel tegen op, revalideren... Ben al te beroerd om naar zolder te lopen om de wasmachine aan te zetten...
En jij?
Corlinda
Sr. Member
Sr. Member

09 jul 2013, 22:52

Hoe eerder je mag hoe beter dan he. Tja pijn is echt waardeloos. Weet je al wanneer je moet?
Ga je revalideren in een revalidatiecentrum? of gewoon in het ziekenhuis?

Ik ondervind alle dagen pijn in bekken en onderrug met uitstraling nu naar midden van me rug. Heb het idee dat ik er alleen voor sta. UWV geeft aan dat ik voor 100 procent kan werken. Ondanks dat de keuringsarts van het UWV gezegd heeft u komt nooit meer voor 100 procent aan het werk.... Ben ten einde raad want ik verga van de pijn. Kan een paar uurtjes wat doen en daarna moet ik plat. Ik slaap slecht van de pijn. draaien in bed is een ramp. In en uit een auto stappen etc. En zo kan ik nog wel even doorgaan. maar dit is jouw verhaal. Dus kijk voor mijn verhaal even verder bij het kopje rug.
Marielle S
Sr. Member
Sr. Member

10 jul 2013, 02:20

[QUOTE=Corlinda;126382]Hoe eerder je mag hoe beter dan he. Tja pijn is echt waardeloos. Weet je al wanneer je moet?
Ga je revalideren in een revalidatiecentrum? of gewoon in het ziekenhuis?

Ik ondervind alle dagen pijn in bekken en onderrug met uitstraling nu naar midden van me rug. Heb het idee dat ik er alleen voor sta. UWV geeft aan dat ik voor 100 procent kan werken. Ondanks dat de keuringsarts van het UWV gezegd heeft u komt nooit meer voor 100 procent aan het werk.... Ben ten einde raad want ik verga van de pijn. Kan een paar uurtjes wat doen en daarna moet ik plat. Ik slaap slecht van de pijn. draaien in bed is een ramp. In en uit een auto stappen etc. En zo kan ik nog wel even doorgaan. maar dit is jouw verhaal. Dus kijk voor mijn verhaal even verder bij het kopje rug.[/QUOTE]

Oei wat is dit zo herkenbaar...ik heb de pijn ook precis t gebied wat jij aangeeft... Ik heb de laatste 13,5 jaar 20 uur oer week gwerkt, dit ivm met een kind en daarna fibromyalgie erbij :(( .. 100% werken is dat 40 uur??? Dit kan.echt niet!!!! Laten ze die gast arbeiders inzetten om dr belasting schatkist te vullen !!!! Word er zooo boos om... Mensen die sterven van de pijn kunnen GEWOON 40 uur werken... Hopen dat ze t zelf een weekje voelen…. Dan praten ze wel anders.. Dit gaat natuurlijk obpver gekd.. Heb jezelf járen voor betaald... Het is hier de omgekeerde wereld!!! Eerst alle belasting geld naar oplichtingszaken naar oostblok.. En jij die JAREN heb gewerkt mag zichzelf VERDEDIGEN dat je ooit je steentje en je belasting hebt betáald.. GRRRR word nu al lichtelijk opgefokt ...lach3

Volg een cursus bij' Goedd Tijde Slechte tijden.. Want anders denken zd dat jr gewoon de marathon van Rotterdam kan lopen... Je moet vechten voor je eigen belastingbijdrage, tis van de gekke!! Sterrptke meis leef met je mee xx
Corlinda
Sr. Member
Sr. Member

10 jul 2013, 20:53

Ik wens jouw ook veel sterkte! En zal je verhaal blijven volgen. x
Invisible
Hero Member
Hero Member
Contacteer:

12 jul 2013, 14:15

hoi
zit net dit verhaal te lezen.
graag wil ik je mee geven dat je ten alle tijden bezwaar kan aantekenen bij het uwv.
zodra je de papieren binnen hebt waarop staat dat je voor 100% kan werken en je dit medisch gezien niet kan direct bezwaar aantekenen.
onder aan je brief staan de gegevens waar en bij wie je dit kan doen.

groetjes invisible
Marielle S
Sr. Member
Sr. Member

12 jul 2013, 23:10

Dank je invisible, voorlopig moet ik eerst onder t mes.. Heb al die jaren part time gewerkt, uwv bepaalt dan toch niet dat je voor 40 uur aan de slag moet??
Maar bedankt voor je tip... Nog geen idee wat de toekomst mij gaat brengen...
X mar
Blotevoetenstamper

13 jul 2013, 11:27

100% arbeidsgeschikt betekent dat je je uren zou kunnen maken die je voorheen ook maakte. Als ik bv 100% arbeidsgeschikt wordt verklaard, kan ik 16 uur per week werken. Dat waren de uren die ik voorheen altijd maakte.
Gesloten