Author Topic: Het uwv webcare team  (Read 19226 times)

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
Het uwv webcare team
« on: August 05, 2010, 12:24:42 PM »
hier in dit bericht zal ik een kleine duidelijke uitleg geven over ons nieuwe lid Uwv webcare team die sinds 2 dagen hier lid is.

Deze persoon heeft aan mij voordat hij lid werd eerst per email toestemming gevraag om lid te mogen worden,dit omdat deze persoon niet zomaar hier op het forum op berichten wilde reageren /adviseren zonder de toestemming van het beheer van lotgenotenforum.nl
De duidelijke intentie van deze persoon is om de leden hier op het forum wegwijs te maken,te helpen met hun vragen op het gebied van uitkeringen waarop wij als lotgenoten/beheer geen antwoord hebben.
Gebeurt dit alleen hier op het lotgenotenforum? nee..ook zijn zij te vinden op diverse andere forums,twitter etc.
het webcare team is in juli 2010 opgericht juist omdat is gebleken dat velen mensen niet met hun vragen verder komen,en met hun vragen op internet gaan zoeken tot een oplossing.
Waarom heb ik deze persoon toegelaten?
Omdat ik vindt dat dit juist een aanvulling kan zijn voor onze leden die met specifieke vragen over de wia/wao/ww/zw waar wij gewoon weg moeilijk antwoord op kunnen geven.
Echter is hier ondertussen een problematiek over onstaan en is hierdoor zelfs een lid opgestapt omdat die dacht niet meer vrij te kunnen praten hier op het forum.
Niets is minder waar want dat kan nog steeds..er wordt immers niet in gegaan op andere forums topics etc.
Vergeet echter niet dat wij een open forum zijn en alle berichten ten alle tijden te lezen zijn voor iedereen..dus ook voor iedere instantie.
Wat ik hiermee wil zeggen is ; het uwv komt hier niet om mensen een hak te zetten,dit omdat dit allang had gekunt omdat onze berichten immers gewoon weg te lezen zijn.
Helaas heb ik ons lid dit niet duidelijk kunnen maken dat het hier puur om een helpende hand gaat,en dat het om de juiste inbreng gaat.
Ondertussen zijn er velen hier op het forum die een pb of email hebben ontvangen via deze persoon hierover,en ik hoop dat ik het op deze manier uit heb kunnen leggen dat er totaal niets aan de hand is,en er van een mug een olifant wordt gemaakt.
Moet zeggen dat ik het overigens jammer vindt dat er mensen in deze situatie worden gebruikt om berichten door te geven,wat de sfeer op het forum zeker niet ten goede komt,en ook van dit hoop ik dat dit nu eens ten einde gaat komen.
evt kunnen jullie via de volgende link nog precies nalezen hoe het webcare team in elkaar steekt ;
Webcare

Ik sluit dit bericht ook direct na dat ik klaar ben ,maar heb je hierna nog steeds vragen of opmerkingen hierover dan ben ik via pb of email ( lotgenotenforum.nl@gmail.com) te bereiken.

Cindy
« Last Edit: August 05, 2010, 12:38:19 PM by Invisible »