Author Topic: Niet zomaar reageren aub!  (Read 18821 times)

Goudsbloem

• Guest
Niet zomaar reageren aub!
« Reply #15 on: June 25, 2010, 09:16:14 AM »
Sorry,hoor.
« Last Edit: June 25, 2010, 09:21:25 AM by Goudsbloem »

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #16 on: June 25, 2010, 03:20:39 PM »
Ook dit topic opgeschoont en zal het ook sluiten na mijn reactie. Dit is geen discussie, maar een mededeling. Heb je een vraag hierover dan kun je een priv?bericht sturen.

Het team gaat er weer meer op toezien dat er geen offtopic reacties komen. Dit is al eens eerder allemaal verteld, dus nieuw is het allemaal niet.

- Heet mensen ALLEEN welkom in hun voorsteltopic. Stelt iemand zich niet voor dan is dat hun keuze, maar ga ze dan niet alsnog welkom heten in hun eigen topic waar ze hun verhaal doen. (behalve als je lotgenoot bent en een inhoudelijke reactie plaatst)

- Ga NIET reageren als je geen lotgenoot bent. Kun je dus niet meepraten over de situatie van de topicstarter of geen inhoudelijk antwoord geven op een eventuele vraag, dan heb je daar niets te zoeken.

- Ga geen discussie aan. Zie je iets in een topic waar je het niet mee eens bent, gebruik dan de meldknop die je in elk bericht kunt vinden. Ga niet zelf je gelijk halen.

We leven allemaal mee met elkaar, maar dat hoeft echt niet elke keer nadrukkelijk verteld te worden. Zoals gezegd vinden veel mensen dit niet prettig. Wie dat wel prettig vind merk je vanzelf wel als iemand langer lid is, maar ga dus niet elk topic van een ander je meeleven betuigen, dat is echt niet nodig. Ook hebben wij daar de priveberichten voor, stuur ze gerust een berichtje.

Het team zal alle berichten die niet van toepassing zijn verwijderen.

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #17 on: July 08, 2010, 08:53:18 PM »
Mensen, helaas moet ik weer aandacht geven aan dit topic. Ik vind dat erg vervelend en geeft ons als team erg veel werk.
Wij verwijderen dergelijke reacties dan ook zonder aan te geven, maar let er nou eens alsjeblieft zelf eens op.

Desie heeft al diverse reacties verwijderd, Berichten die geen toegevoegde waarde zijn op een topic/verhaal van iemand. Geef nu eens alleen een reactie als je een lotgenoot bent en niet omdat je alleen maar meeleeft, doe dat gewoon via een privebericht of zo.

Desie

• Administrator
  • Hero Member
Niet zomaar reageren a.u.b
« Reply #18 on: December 01, 2013, 10:09:37 PM »
Mensen, helaas moet ik weer aandacht geven aan dit topic.
Ik vind dat erg vervelend en geeft ons als team erg veel werk.

Ik heb weer div reacties moeten verwijderen.
Berichten die geen toegevoegde waarde zijn op een topic/verhaal van iemand.
En dan heb ik het over reacties van ...sterkte,bedankt of ik leef met je mee.
Geef nu eens alleen een reactie als je een lotgenoot bent en niet omdat je alleen maar meeleeft, doe dat gewoon via een privebericht of zo.