Author Topic: Apotheek-Verzekering  (Read 25929 times)

kiwi

• Hero Member
Apotheek-Verzekering
« Reply #15 on: June 12, 2010, 06:52:26 AM »
Hoi Shadow,

Wat verschrikkelijk dat ze toch weer met een rekening aan kwamen vkerr. En dat ze het dan niet eens wilde navragen bij haar baas vkboos.
Vind het super hoe jij het opgelost hebt respect1. Daar kan die mw achter de balie bij de apotheek nog wat van leren :laugh:.

Groetjes, Kiwi :wink:

sanne

• Guest
Apotheek-Verzekering
« Reply #16 on: June 12, 2010, 08:59:29 AM »
Wow Shadow ik heb bewondering hoe je hiermee bent omgegaan. Ik zou ook ontploffen! En nu maar afwachten hoe het de volgende keer gaat...

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
Apotheek-Verzekering
« Reply #17 on: June 12, 2010, 09:21:38 AM »
hoi shadow

dit is toch te gek voor woorden?
heb je geen andere apotheek in de buurt bij je?.
ondanks dat er nu door de apotheker zelf meldingen zijn gemaakt weigeren ze alsnog je te helpen zoals het moet.
dit zou toch echt voor mij een reden zijn om over te stappen naar een andere denk ik...

Shadow

• Full Member
Apotheek-Verzekering
« Reply #18 on: June 13, 2010, 08:55:35 PM »
Dank je wel Kiwi en Sanne :)

Jawel Cindy er zit wel een apotheek nog in de buurt maar ja het ging om een restant medicijnen, dus als ik dat had gewild dan zou mijn huisarts weer een nieuw recept en een nieuwe verklaring moeten faxen, en dan had ik alsnog moeten betalen voor de medicijnen die ik al gekregen had.
Zodra ze weer moeilijk doen ben ik er ook weg hoor, toch ben ik ook wel trots dat ik gewoon gekregen heb waar ik recht op had :laugh:
I know well what lies beyond my sleeping refuge...
The nightmare, I built my own world to escape