Author Topic: Nemo bij NOVA  (Read 28857 times)

Nemo

• Hero Member
Nemo bij NOVA
« Reply #15 on: May 16, 2010, 05:54:10 PM »
Nee, kan er niets aan doen.. maar vind het wel vervelend...
Toch moeten we het ermee doen; we hopen dat de 22ste nu de ''echte'' datum is.

Nemo

• Hero Member
NOVA; voor de goede orde!
« Reply #16 on: May 21, 2010, 06:32:56 AM »
H?y!

Even voor de goede orde:
Ik heb niets meer vernomen van NOVA. Dit houdt in dat het (waarschijnlijk) zaterdag bij NOVA word uitgezonden.
Dus:
Zaterdag 22 mei; 22.00 uur ned.2

Ik ben zeer benieuwd naar je reactie.

kiwi

• Hero Member
Nemo bij NOVA
« Reply #17 on: May 21, 2010, 06:47:01 AM »
Hoi Nemo,

We gaan er gewoon vanuit dat dit zo is :laugh: .

Groetjes, Kiwi :wink:

Cinnamon

• Sr. Member
Nemo bij NOVA
« Reply #18 on: May 21, 2010, 08:24:17 AM »
Ik heb alvast een memo op m'n buroblad gezet.:wink:
Als vooruit kijken je angstig maakt,
en achterom kijken maakt je triest,
kijk dan naast je....
Daar sta ik.

sanne

• Guest
Nemo bij NOVA
« Reply #19 on: May 21, 2010, 08:49:35 AM »
Ik bekijk hem in de herhaling. Ik hoop dat je over de uitzending tevreden bent, Nemo!

Ruurd

• Hero Member
Nemo bij NOVA
« Reply #20 on: May 23, 2010, 01:04:29 AM »
Hallo Nemo,
Het was een positieve uitzending,in de zin van,dat er nog niet veel veranderd is met,voor mij,15 jaar geleden.Ik voelde nog steeds het misbruik maken van hun macht over mensen,en mis nog steeds de hulp die je nodig hebt,om als mens behandeld te worden.
Erg moedig van je om er aan mee te werken.
Ik wens je fijne Pinksterdagen toe met veel sterkte.bloem1bloem1bloem1slaap1
Groeten Ruurd
Leer van gisteren,droom van morgen,en leef vandaag.

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
Nemo bij NOVA
« Reply #21 on: May 23, 2010, 08:10:24 AM »
en ook ik heb het gezien gisteren en heb weer met verbazing zitten luisteren hier hoe sommige patienten tot op heden behandeld worden.
jij was wederom weer heel duidelijk in je woorden en mijn complimenten weer dat je dit hebt gedaan.
heb de advocaat ook aan het woord gehoord,en ik denk dat je ver kunt komen met wat je wilt:wink:

groetjes
Cindy

sanne

• Guest
Nemo bij NOVA
« Reply #22 on: May 23, 2010, 09:18:44 AM »
Ik heb de uitzending ook gezien (voor wie het heeft gemist: je kan nog altijd via uitzending gemist de uitzending bekijken)
Ik heb staan kijken van de wantoestanden die er nog steeds zijn. Als het niet genoteerd wordt, is het er ook niet. Nou dus wel! Er wordt te veel en te vaak naar dit middel gegrepen. Ik denk ook weer door een verkeerde besteding van het geld van de overheid (zie mijn topic).
Ik heb verbaasd gestaan van de manier waarop de GGDmanager een rondleiding gaf. Veel wollig taalgebruik en interessante termen voor een problematiek die je toch niet in de koude kleren moet gaan zitten. Deze manager (daar gaat het meeste geld naar toe) was onbewogen en heel koel.

Heel goed dat ze jou, Nemo, hebben gevraagd. Als ervaringsdeskundige - helaas - heb je heel goed aangegeven dat je daar niet om vraagt, nooit om vraagt, dat je hulp wil ipv weggestopt worden. Het zal voor jou (en Ruurd) wel heftig zijn om die beelden te zien, denk ik.
Nemo, je hebt het goed gedaan, je was heel duidelijk. Ik hoop dat je er ondanks alles toch een goed gevoel aan hebt overgehouden. Petje af!

Jasmine

• Guest
Nemo bij NOVA
« Reply #23 on: May 23, 2010, 11:42:48 AM »
Hoi Nemo,

ik heb ook gekeken en ik wist niet dat het nog zo vaak gebeurd. Jij kwam byzonder goed en duidelijk over, ik zou het niet durven, echt niet. Maar hoe jij het vertelde was heel duidelijk. Ik vind het heel knap van je en je mag heel trots zijn op jezelf, want je doet het toch maar,je bent een KANJER, nog fijne Pinksterdagen,

lieve groetjes Ans:wink::wink::wink:

Nemo

• Hero Member
Nemo bij NOVA
« Reply #24 on: May 23, 2010, 05:48:24 PM »
Bedankt voor jullie reacties! Erg lief!

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
Nemo bij NOVA
« Reply #25 on: May 23, 2010, 05:54:59 PM »