Author Topic: Het maken van topics en plaatsen van berichten  (Read 19480 times)

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
Het maken van topics en plaatsen van berichten
« on: January 06, 2010, 07:41:05 PM »

De afgelopen maanden is het Lotgenotenforum heel erg gegroeid in haar leden en worden er ook ontzettend veel berichten/topics geplaatst op het Lotgenotenforum.

Helaas valt het mij de laatste periode weer op dat er steeds vaker verhalen in de topics van een ander geplaatst worden,ipv dat de persoon in kwestie zelf een nieuw topic aanmaakt
Wat er dan gebeurt is ;TOPICKAPEN

Dus kijk uit voor topickapen. Dit gebeurd bv als iemand zijn verhaal plaatst als reactie op het verhaal/vraag van de topicstarter en jij gaat reageren op het verhaal van die ander. Hierdoor krijg je dan ineens dat het iemand anders zijn topic wordt, wat niet de bedoeling is. Dit kan zomaar gebeuren en is geen ramp, maar let er wel op en geef het even aan als dat gebeurd, dan gaan wij het topic splitsen.

Sowieso raden wij niet aan om jouw hele verhaal als reactie op iemands topic te plaatsen. Schrijf een stukje en geef vervolgens aan hoe jij ermee omgegaan bent. Vertel jouw eigen verhaal in je eigen topic, zo blijft het forum overzichtelijk en help je anderen omdat het beter te vinden is in de zoekmachines.

De komende periode zal ik op het Lotgenotenforum wederom weer groot onderhoudt gaan plegen wat inhoudt dat ik alle topics zal gaan doorlopen,en overal waar nodig de topics zal gaan splitsen.
Waar topics gesplits worden zullen er dus nieuwe topics onstaan met nieuwe titels,zodat ieder waar (nog) mogelijk zijn eigen topic zal gaan hebben.
Mocht je zelf een topic hebben en je merkt dat een ander in jouw topic bezig is om zijn/haar verhaal te doen? Neem dan direkt contact op met het beheer zodat wij dit direct voor jou kunnen corrigeren en die persoon zijn eigen topic zullen gaan geven.
Zo houden we een overzichtelijk,netjes en happy Lotgenotenforum:wink:

Cindy

Sue7

• Newbie
  • *
« Reply #1 on: January 06, 2010, 07:56:26 PM »
oh het kan best zijn dat ik dit gedaan heb...ik ga er op letten of ik dit doe..als ik jouw bericht goed heb begrepen iig, liefs Sue

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
« Reply #2 on: January 06, 2010, 08:00:30 PM »
Hallo Sue

Hier in het Lotgenotenforumzaken forum worden algemene berichten geplaatst die dus voor iedereen gelden en niet direct voor 1 persoon.
Mocht het zo zijn dat het zou gaan om 1 persoon dan wordt die ene persoon prive er op aangeschreven via een pb en niet op deze manier.
Echter zijn er indd ook van jou berichten die ik ga proberen te verplaatsen uit het topic van Ans mocht dit nog mogelijk zijn.
Maar nogmaals,dit gaat niet alleen om jou het gaat hier om meerdere topics/forums,en we hebben hier al eerder berichten over geschreven en het was hoog tijd om dit weer even aan te halen:wink:

groetjes
Cindy

Jasmine

• Guest
« Reply #3 on: January 06, 2010, 08:47:50 PM »
Hoi Cindy,

goed dat je het zo geschreven hebt, het is waar dat ieder zijn eigen topic zou moeten hebben, wat ik wel jammer vind is dat Sue denkt dat zij het is  dus ga ik haar even troosten. Verder is het prima

groetjes Ans:wink: :wink: :wink:

duval

• Newbie
  • *
« Reply #4 on: October 16, 2011, 04:09:29 PM »
topic kapen ook al zoiets belachelijks, dit betekent dus dat als je op iemand reageert en je helemaal geen eigen topic wilt, de beheerders je gewoon een eigen topic geven zonder overleg. dus ook als je dit helemaal NIET wilde.

PAS OP wat je hier plaatst, de beheerders doen ermee wat ze zelf willen en veranderen je teksten ook!

wat een belachelijk beleid hier op dit forum

mijn reactie wordt gewoon gecensureerd, omdat ik er iets bij zet dat voor mij belangrijk is maar schijnbaar taboe voor de beheerders van deze site.

vervolgens kun je daar niet eens je mening over geven, want je moet eerst 20 posts hebben geplaatst voor je een privebericht mag sturen aan de beheerders.

wat een belachelijk beleid zeg. heb al spijt dat ik hier zo openhartig ben geweest.

kijk dus uit voor je hier wat plaatst, het wordt bewerkt naar inzicht van de beheerders!!!

bij de huisregels staat dat ze hier niets verwijderen dus dat je op moet letten wat je schrijft, maar ze bewerken je teksten wel naar eigen inzicht!!!!!!!!!

karlijn

• Newbie
  • *
topic
« Reply #5 on: February 24, 2014, 07:36:09 PM »
waar kan ik mij voorstellen o[ het forum ben net nieuw hier en kom er nog niet helemaal uit hoe alles werkt :redface:vktriest

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #6 on: February 24, 2014, 07:41:16 PM »
Als je vragen hebt, kun je ze altijd stellen natuurlijk. Wij helpen je graag! Als je de mogelijkheden van het forum eens wilt testen, kun je dat in het testforum doen. Leef je gerust uit daar :wink:

Desie

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #7 on: February 24, 2014, 08:07:59 PM »
Hallo Karlijn,

Je kan je eigen voorstellen in het buurthuis.
Hier even de link waar je dit kan vinden:http://www.lotgenotenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=11

Daar klik je op de knop nieuw topic en daar kan je je eigen voorstellen.
Wil je echter je verhaal kwijt dan kan je dit doen in de verschillende forums.

Veel plezier