Author Topic: Vraag? Stel hem aan 1 beheerder of hier!  (Read 58573 times)

Desie

• Administrator
  • Hero Member
Vraag? Stel hem aan 1 beheerder of hier!
« Reply #60 on: August 26, 2016, 08:05:47 AM »
Beste Johan 48,

Berichten kan je tot 24uur wijzigen nadat je ze geplaatst hebt daarna niet meer.
Klik onderop bericht wijzigen hier kan je dit aanpassen.

Desie

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #61 on: January 19, 2017, 10:13:33 AM »
Beste Fred,

Het UWV kan geen prive berichten lezen die de leden schrijven.
Echter is het wel zo als deze berichten op het forum wordt geplaatst dit openbaar is en dus door iedereen gelezen kan worden incl het UWV team.

Het UWV team is om vragen te beantwoorden die de leden stellen op ons forum.

Hoop je zo wat duidelijkheid hebt.
Desie beheer

Fred1953

• Newbie
  • *
« Reply #62 on: January 19, 2017, 10:23:54 AM »
Dankjewel Desi.
« Last Edit: January 19, 2017, 10:38:39 AM by Fred1953 »

socrates

• Full Member
« Reply #63 on: February 05, 2017, 03:23:59 PM »
De tijd waarbinnin ik wordt uitgelogd is te kort.

Verschilende malen heb ik na in te loggen een reactie geschrven op de vraag van een andere bezoeker als ik klaar ben met mijn reactie opnieuw te moeten inloggen als ik zover ben dat ik mijn reactie wil versturen.
Meestal gaat het na opnieuw inloggen goed en blijft mijn reactie bewaard, soms gaat dit echter mis en ben ik mijn reactie kwijt. Een hinderlijke situatie.

Kan men niet pas na 1 uur uigelogd worden?

Hoger opgeleid

• Newbie
  • *
Lotgenoten hoger opgeleiden met Wajong
« Reply #64 on: April 08, 2017, 11:39:45 PM »
Hallo,

ik heb de diagnose ADHD gekregen, heb een Wajong, ben op een later moment alsnog gaan studeren en ben in het bezit van een master diploma.
Werk heb ik (nog) niet, maar ik voel me af en toe best eenzaam en merk dat ik door een gebrek aan redenen om vroeg op te staan en verveling de neiging heb later op te gaan staan. Een raar dag en nacht ritme zou (eventueel) werk in de toekomst kunnen bemoeilijken en ik zoek daarom een plek waar ik met lotgenoten van mijn niveau een plek heb om naar toe te gaan.

Bestaat er in de omgeving van Rotterdam een lotgenotengroep voor mensen zoals ik die elkaar bijvoorbeeld ook overdag opzoeken? Een soort dagbesteding anex ontmoetingsplek zeg maar? Het gaat mij er niet om dat ik alleen maar ADHD'ers om me heen wil, maar alle groepen voor Wajongeren die ik tegenkom zijn voor mensen met een verstandelijke beperking of een lichamelijke, auditieve of visuele beperking en ik val eigenlijk overal buiten.

Zijn er meer mensen met een Wajong die een wat hoger IQ hebben, maar daarnaast ook een psychische beperking die dit herkennen? Heeft iemand tips?

Alvast bedankt,

Hoger opgeleid.

P.Jansen

• Newbie
  • *
myfilestore virus/malware/spyware
« Reply #65 on: October 07, 2017, 09:05:02 AM »
Hallo

Het valt mij op dat wanneer ik uw forum bezoekt  vaak een andere website tevoorschijn komt genaamd myfilestore.
Omdat het alleen uw site betreft en ik met alle virusscanners niks kan vonden op mijn computer, vraag ik mij af of uw site mogelijk ge´nfecteerd kan zijn.

Is u hieromtrent iets van bekend ?

Vriendelijke groet
P. Jansen

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #66 on: October 14, 2017, 01:37:07 PM »
Er was mij een tijd terug verteld over dit probleem en ik heb het 1 en ander verwijderd. Nu hoorde ik echter vandaag dat dit probleem nog steeds of er weer was. Aangezien ik zelf geen problemen meer had op tablet, laptop of mobiel, dacht ik dit probleem verholpen had.
Vandaag weer een hoop files verwijderd en aangepast en ik hoop dat dit nu weg is.