Author Topic: Vraag? Stel hem aan 1 beheerder of hier!  (Read 58560 times)

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
Vraag? Stel hem aan 1 beheerder of hier!
« on: May 15, 2009, 09:55:38 AM »
Beste leden,

Het beheer wordt vaak overspoeld met vragen van allerlei karakter.
Wij staan natuurlijk graag voor iedereen klaar en vinden dat we ook altijd erg snel met hulp zijn.

Maar de laatste tijd komt het veelvuldig voor dat men via priveberichten een vraag aan het beheer stelt. Dat is op zich niet zo erg, maar doe dit dan aan 1 iemand van het beheer en niet aan het hele team!
Op die manier zet je namelijk een aantal mensen aan het werk voor hetzelfde probleem en dat is niet de bedoeling, we hebben het al druk zat.

Heb je een vraag aan het beheer? Dan kun je die hier onder 'Lotgenotenforum zaken' vragen. Dat is de snelste manier omdat het hele team dat dan leest en je het snelst een antwoord kan verwachten. Is je vraag wat meer persoonlijk, dan mag dat altijd via een privebericht en dan maar aan 1 persoon van het beheer.

Tot slot: Beantwoord je priveberichten die je van het beheer (en ook andere leden) ontvangt, dat is wel zo netjes. Wij doen moeite voor jou, doe dan ook wat moeite terug.

Prinses

• Hero Member
« Reply #1 on: September 13, 2009, 04:47:03 PM »
Waarom moet er 30 seconden zitten tussen 2 postings?

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
« Reply #2 on: September 13, 2009, 06:42:45 PM »
dit is omdat het systeem de tijd moet krijgen de berichten te verwerken op het forum
als je direct na elkaar berichten post krijg je het resultaat dat je dubbele berichten gaat posten.
maar ga je naar een topic om daar een bericht te posten is er niets aan de hand en kan je gewoon posten dit omdat dan de 30 seconden weer al weer voorbij zijn:wink:

groetjes
Cindy

Prinses

• Hero Member
« Reply #3 on: September 13, 2009, 08:40:17 PM »
Bedankt Cindy.

Prinses

• Hero Member
« Reply #4 on: September 26, 2009, 05:52:31 PM »
Zoals jullie weten gaan wij overwinteren en nu wil ik graag een paar foto's van de villa plaatsen, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat moet doen.
Heb al iets geprobeerd, maar dat is mislukt. Graag jullie advies!!!

Invisible

• Hero Member
« Reply #5 on: September 26, 2009, 06:32:13 PM »
hoi prinses

ik zou ze eerst even uploaden vanaf je computer op je photebucket album,en vandaar hier op het forum plaatsen.
het werkt dan het zelfde zoals je de plaatjes hier op het forum plaatst met de spelletjes
hoop dat je er zo uit komt en anders hoor ik het wel van je :wink:

groetjes
Cindy

Jeanette

• Newbie
  • *
    • http://www.euthanasieindepsychiatrie.nl
oproepjes
« Reply #6 on: October 15, 2009, 10:03:13 PM »
kan ik als ;lid van dit forum zomaar om een oproepje plaatsen i.v.m. de site die ik ben gestart ?:confused:

Invisible

• Hero Member
« Reply #7 on: October 16, 2009, 08:08:50 AM »
hallo jeanette

als je een oproepje wilt plaatsen kan dit via het beheer
in onze huisregels kun je lezen hoe dit in zijn werk gaat
http://www.lotgenotenforum.nl/forum/lotgenotenforum-zaken/1587-algemene-huisregels.html

groetjes Cindy

Schorpioentje

• Newbie
  • *
« Reply #8 on: March 02, 2010, 07:23:53 PM »
ik heb een vraagje
ik wil graag een stukje verleden neerzetten en dat gaat over wat ik ooit met zwemmen heb ervaren waar kan ik dat het beste neerzetten

schorpioentje
laat los en heb vertrouwen

Izegrim

• Newbie
  • *
« Reply #9 on: March 02, 2010, 07:53:46 PM »
Vraagje aan Cindy:

Waarom is mijn bericht aangepast (heb er maar 1, dus ver hoef je niet te zoeken). Heb ik ergens een regel overtreden? Ik zag dat mijn groet 'nuff said' was weggehaald. Ik kan me voorstellen dat Engels misschien een probleem is, maar dit gaat toch wel erg ver omdat het niet relevant voor het bericht was.

Daarnaast: krijg je geen mailtje of PM van een aanpassing? Lijkt me toch wel logisch aangezien mensen zonder die feedback dezelfde fout steeds weer opnieuw zouden maken ...

Izegrim

Invisible

• Hero Member
« Reply #10 on: March 02, 2010, 08:08:37 PM »
Quote from: Izegrim;64230
Vraagje aan Cindy:

Waarom is mijn bericht aangepast (heb er maar 1, dus ver hoef je niet te zoeken). Heb ik ergens een regel overtreden? Ik zag dat mijn groet 'nuff said' was weggehaald. Ik kan me voorstellen dat Engels misschien een probleem is, maar dit gaat toch wel erg ver omdat het niet relevant voor het bericht was.

Daarnaast: krijg je geen mailtje of PM van een aanpassing? Lijkt me toch wel logisch aangezien mensen zonder die feedback dezelfde fout steeds weer opnieuw zouden maken ...

Izegrim

hallo Izegrim
de reden dat je bericht is aangepast is omdat ik zinnetje; van mij mogen ze er in stikken heb verwijderd.
dit vondt ik nu niet echt toepasselijk en netjes en vandaar dat het is verwijderd.
het laatstse stukje nuff said was niet de bedoeling dat werd verwijderd en zal ik zo ook terug zetten.
normaal gesproken krijg je indd ook een pb hiervan om je op de hoogte te stellen,maar mijn verbinding lag er even uit vandaar dat je nog niets hierover had gehoord.

groetjes
Cindy

Invisible

• Hero Member
« Reply #11 on: March 02, 2010, 08:10:15 PM »
@schorpioentje

het beste kan je dit plaatsen in ons forum ; algemeen overig.
hier plaatsen we de topics waar we nog geen forum voor hebben.

groetjes
Cindy

Izegrim

• Newbie
  • *
« Reply #12 on: March 02, 2010, 08:27:57 PM »
Quote from: cindy;64232
hallo Izegrim
de reden dat je bericht is aangepast is omdat ik zinnetje; van mij mogen ze er in stikken heb verwijderd.
dit vondt ik nu niet echt toepasselijk en netjes en vandaar dat het is verwijderd.
het laatstse stukje nuff said was niet de bedoeling dat werd verwijderd en zal ik zo ook terug zetten.
normaal gesproken krijg je indd ook een pb hiervan om je op de hoogte te stellen,maar mijn verbinding lag er even uit vandaar dat je nog niets hierover had gehoord.

groetjes
Cindy

Bedankt voor je snelle antwoord: ik ben het er niet helemaal mee eens, maar ik leg me erbij neer. Het representeerde ook mijn diepste gevoelens en die kun je niet altijd even diplomatiek onder woorden brengen.

Bedankt voor de feedback! clownknip

Invisible

• Hero Member
« Reply #13 on: March 02, 2010, 08:39:30 PM »
Hallo Izegrim

graag gedaan we proberen altijd zo snel mogelijk antwoord te geven.
ik kan me heel goed voorstellen dat je het misschien niet helemaal er mee eens bent en dat is ook zeker je goed recht.
echter proberen wij hier op het Lotgenotenforum.nl zo goed mogelijk met het taal gebruik om te gaan,en ook heel respectvol met elkaar om te gaan,dit is iets wat hier op het lotgenotenforum.nl ook heel hoog staat.
dit houdt in dat dit soort zinnetjes ook al staat dat voor iemands diepste gevoelens,weg gehaald zullen worden.
dit is puur om te voorkomen (bij een toch al zo gevoelig onderwerp) dat de discussie die er bezig is nog heftiger gaat worden,er nog meer andere woorden gebruikt gaan worden,en op een gegeven moment het eind zoek is.
ieder hier heeft zeker recht op een eigen mening die we met zijn allen respecteren en ook verwachten van een ieder dat die gerespecteerd wordt,alleen zien we graag dat dit met het juiste woord gebruik omschreven wordt:wink:

groetjes
Cindy

Laura-onderzoek

• Newbie
  • *
Enquete over internethulpverlening
« Reply #14 on: April 01, 2010, 03:07:34 PM »
Hallo,

Ik ben Laura en ik studeer af aan de Universiteit Utrecht. Mijn bacheloronderzoek gaat over de rol die internet speelt voor jongeren met depressieve symptomen. Mijn vraag aan de beheerders is of ik een link naar mijn enquete mag plaatsen op dit forum. Zo ja, waar kan die geplaatst worden?