Author Topic: Nierbekonsteking  (Read 2813 times)

sandraduke

• Newbie
  • *
Nierbekonsteking
« on: March 31, 2008, 07:24:36 AM »
Hallo Desie,

Wat een zeer ellendig verhaal zeg! Ben er erg van onder de indruk. Zelf ben ik 38 jaar en zit sinds gisteren op het forum. Moet nog een beetje uitvogelen hoe het werkt.
Vorige week is er bij mij nierbekontsteking geconstateerd, maar de antibiotica kuur sloeg niet aan. Afgelopen zaterdag weer naar het ziekenhuis geweest en andere antibiotica gekregen. Ook deze slaat niet aan. Het gekke is, dat ik helemaal geen pijn had of koorts toen de diagnose gesteld werd. Drie dagen nadat ik de medicijnen slikte kreeg ik koorts.
Wel had ik al maanden lichte vage rugpijn (dacht dat het aan mijn matras lag), sinds twee maanden misselijk (dacht dat het aan de medicijnen lag die ik had gekregen omdat mijn schoonzusje van 31 jaar overleden 1 januari overleden is en de laatste weken in de Hospice werd het me allemaal een beetje teveel), heel veel afgevallen het laatste jaar (22 kilo, allemaal door stress dachten ze), nu weeg ik nog maar 56 kilo. (dat was natuurlijk voor mij een voordeel :smile: ), maar nu begin ik overal aan te twijfelen. Achteraf had ik ook vaak koorts. Over een half uur moet ik weer bij de huisarts zijn, ben daar best een beetje zenuwachtig over, want had g??n enkel idee wat nierbekontsteking inhield. Nu ik alles gelezen heb, ben ik daar behoorlijk van geschrokken.
Jou wens ik heel veel sterkte bij de nefroloog en hoop dat ze wat vinden wat ze kunnen behandelen zodat je je weer veel beter voelt.

Groetjes Sandra