Author Topic: Indogirl op tv bij;je zal het maar hebben.  (Read 19388 times)

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
Indogirl op tv bij;je zal het maar hebben.
« on: March 15, 2009, 09:16:00 AM »
Wederom komt Lotgenotenforum indirect door een lid in het nieuws,en dit maal door een tv uitzending.

Indogirl heeft een aantal maanden geleden een intervieuw gegeven aan het maandblad Flair,waarin zij vertelde hoe het is om clusterhoofdpijn te hebben en hoe het is om hier mee om te gaan.

Naar aanleiding van dit artikel is zij benaderd door het tv programma Je zal het maar hebben van BNN.
Na diverse gesprekken,videodagboek opnamens is het nu dan eindelijk zo ver;de uitzending op tv komt er aan.
Aanstaande dinsdag 17 maart start het programma Je zal het maar hebben op nederland 3.
(zie de link) http://www.lotgenotenforum.nl/forum/televisie-uitzendingen/3250-je-zal-het-maar-hebben-vanaf-17-maart.html#post27772

De inhoudt van het programma wordt per week door mij aangepast,en zodra ik verneem wanneer Indogirl op tv zal verschijnen zal ik dit zeker hier vermelden.

Groetjes
Cindy

« Last Edit: March 15, 2009, 10:05:19 AM by Invisible »

Desie

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #1 on: March 15, 2009, 09:32:37 AM »
Cindy a.s. zondag 17 maart start de uitzending ? uh dinsdag is het 17 maart geen zondag.
Is dit een foutje in de programmering misschien

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
« Reply #2 on: March 15, 2009, 10:06:11 AM »
oeps foutje van mij:wub:
heb het gelijk veranderd in dinsdag hahahahha
thanks voor je oplettendheid.

groetjes
Cindy

Indogirl

• Newbie
  • *
« Reply #3 on: March 16, 2009, 04:59:12 PM »
heb net een email ontvangen van BNN en de uitzending waarin ik kom is op 26 mei.

Ik vind het allemaal wel heel spannend nu het zo dichtbij komt, maar gelukkig heb ik nog ruim 2 maanden om mij er op voor te bereiden :P

jokee

• Hero Member
« Reply #4 on: March 20, 2009, 05:20:42 PM »
spannend zeg... kan me voorstellen dat jij dit spannend vindt hoop alleen dat dit geen extra klachten zal veroorzaken bij jou!

Confused

• Hero Member
« Reply #5 on: May 27, 2009, 07:57:11 AM »
Heeeee Marcella,

Heb de uitzending gisteravond gezien, wow! Ik kreeg er kippevel van. Ik had natuurlijk al eens gelezen hoe heftig clusterhoofdpijn is maar om echt aanvallen te zien en jou erover te zien en horen vertellen maakte diepe indruk.

Petje af voor je instelling, dat je weigert om bij elke aanval stil te staan en gewoon doorgaat met je leven voor zover dat kan.

Hoe zat het eigenlijk precies met de hulphond? Heb je er al een of moet je er nog een krijgen? Hoop dat het diertje je leven nog een stukje aangenamer kan maken.

En ik hoop dat je liefste droom werkelijkheid zal worden: een gezinnetje.

Goed gedaan zeg, die uitzending, en ik hoop dat het wat meer begrip kweekt voor jouw aandoening.

bloem1

Prinses

• Hero Member
« Reply #6 on: May 27, 2009, 08:13:13 AM »
Hallo Marcella, ik heb gisteravond een klein stukje van de uitzending gezien en dat heeft diepe indruk op mij gemaakt.
Ik heb grote bewondering voor de wijze waarop je hiermee omgaat want het is beslist niet niks.
Het herinnerde me ook aan vroegere jaren toen ik wekelijks meerdere migraineaanvallen had.
Niet zo'n hevige pijn als jij tijdens zo'n aanval, maar wel heel langdurig.
Hier word ik liever visueel niet aan herinnerd, vandaar dat ik maar een klein stukje kon kijken.
Verder wens ik je alle goeds voor de toekomst, dat je wensen vervuld mogen worden.
En dat ze ooit nog eens een afdoend medicijn mogen vinden.

Cinnamon

• Sr. Member
« Reply #7 on: May 28, 2009, 11:08:06 AM »
Hey Marcella,

Gistermiddag heb ik online naar de uitzending gekeken.
Heftig hoor!!
En zeker petje af voor jou!
Ik hoop dat ieder die deze uitzending heeft gezien nu beter begrijpt wat ch nu eigenlijk is en hoe het je leven be?nvloedt.

Oja,dit wou ik ook nog even kwijt:Wat zit je haar leuk!!!:wink:

Groetjes,
Cinnamon
Als vooruit kijken je angstig maakt,
en achterom kijken maakt je triest,
kijk dan naast je....
Daar sta ik.