Author Topic: Spondylodese  (Read 147772 times)

Anja

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #15 on: August 17, 2008, 09:30:06 AM »
Hallo weer. Ik was het  zo zat al die rug pijn dat ik nu toch maar een afspraak heb gemaakt bij de smk kan deze aankomende week niet maar volgende week al terecht dat is wel snel ik had op sept gerekent ze hebben nog al wachtlijsten daar alleen wel een beetje balen de arts die ik had werkt er niet meer nu moet ik naar een ander heb ik weer hoor maar hopen dat die er wel goed naar kijkt dan. Ik heb echt het gevoel als of ik helemaal niks met de operatie opgeschoten ben dat kan toch niet de bedoeling zijn afwachten maar. Groetjes van Anja.

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
Spondylodese
« Reply #16 on: August 17, 2008, 09:37:11 AM »
hoi anja

misschien toch wel goed dat je een nieuwe afspraak hebt gemaakt.
en dat je nu een andere arts krijgt is misschien niet fijn,maar aan de andere kant kan dit ook wel weer goed zijn.
een andere arts kan op zijn manier er naar kijken,en heb je toch naar mijn idee gelijk een second opion...of zie ik dat verkeerd?
wel fijn dat je gelijk zo snel terecht kunt,en ik hoop dat deze arts iets voor je kan betekenen.

groetjes
Cindy

kiwi

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #17 on: August 17, 2008, 11:06:31 AM »
Hoi Anja,

Heel vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Vind je groot gelijk hebben dat je er eerder naar laat kijken. Is gewoon niet lekker zo voor je.
En dan de kinderen thuis vanwege de vakantie en dat kost ook allemaal extra energie die je er niet bij kunt hebben. Laat staan iets van huishoudelijk werk.
Ga voor je duimen volgende week. Ben benieuwd wat de arts zegt.
Succes alvast!

Groetjes, Kitty ( Kiwi :wink:)

Anja

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #18 on: August 25, 2008, 06:15:33 PM »
Ben terug geweest naar de SMK en moet door de ct de dokter denkt dat het misschien los zit of zenuwen zijn beschadigd dus even afwachten. Er zijn ook foto's gemaakt en ook van mijn nek. afwachten maar weer ben blij dat ik weer thuis ben.Groetjes van Anja

kiwi

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #19 on: August 25, 2008, 06:39:33 PM »
Hoi Anja,

Is er nog niet eerder een ct-scan bij je gemaakt ?
Bij mij is dit nl. 3 maanden na de operatie wel gebeurd. Ter controle of er botaangroei was.
Goed dat ze ook wat doen aan je nek. Maken ze alleen een rontgenfoto of ook iets van een MRI ?
Heel veel sterkte !

Groetjes, Kiwi :wink:

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
Spondylodese
« Reply #20 on: August 25, 2008, 07:43:47 PM »
hoi anja

wat fijn dat er nu een ct scan van je wordt gemaakt en ook foto's van je nek.
ik hoop voor je dat er nu meer duidelijkheid voor je uitkomt en dat ze je kunnen helpen.
wanneer heb je deze ct scan en de uitslagen?
ik hoop in ieder geval dat je niet te lang hoeft te wachten...

groetjes
Cindy

Anja

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #21 on: August 26, 2008, 07:18:10 AM »
Hoi Kiwi

Nee na de operatie is er geen ct scan gemaakt wel foto,s En van mijn nek is alleen een foto gemaakt ik zal wel zien hoor.

Ik weet nog niet waneer ik de uitslag zou hebben de ct zou in elk geval binnen nu en 14 dagen zijn  ik wacht wel weer af ik er ga maar  van uit dat er niet veel aan te doen is dan kan het alleen maar mee vallen. Groetjes van Anja.

kiwi

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #22 on: August 26, 2008, 11:12:19 AM »
Hoi Anja,

Ga duimen dat je ook snel de uitslag en zo krijgt. Het is overduidelijk dat het niet lekker zit.

Je bekijkt het al net zo positief als ik doe :laugh: .
Er van uit gaan dat er niets aan te doen is en als dat wel zo is dat het meegenomen is.
Ik gun het je zo dat het weer goed komt. Zeker ook voor je kinderen en je man.
Als ik al zie hoe blij mijn zoon is dat ik meer kan.

Sterkte !

Anja

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #23 on: August 26, 2008, 05:33:20 PM »
Kon morgen al door de ct maar moet dan naar de tandartsdus nu donderdag wel erg snel hoor maar ik kan het maar gehad hebben. Groetjes van Anja.

Anja

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #24 on: August 30, 2008, 06:37:05 PM »
Donderdag door de ct scan geweest dat gaat allemaal wel op tijd daar in de SMK hoor super. En dan nu wachten op de uitslag dat vind ik zo iets ergs en het kon wel 2 tot 4 weken duren ik word er altijd zo onzeker van. En chagerijnig.
Maar ik houd er stiekum toch rekening mee dat er niks meer kan en ik het er mee moet doen zo maar zorgen dat ik het erg druk heb komende weken.Groetjes van Anja.

kiwi

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #25 on: August 31, 2008, 04:15:28 PM »
Hoi Anja,

Wens jou veel sterkte tot en met de tijd dat je de uitslag krijgt. Hoop voor je dat er toch wel wat aan te doen is zodat je weer wat beter verder kan.
Gelukkig dat dit allemaal snel ging en nu de uitslag nog.

kiwi

• Hero Member
voor Anja
« Reply #26 on: September 05, 2008, 09:16:33 AM »
Hoi Anja,

Weet je al wanneer je de uitslag krijgt?
Hoop voor je snel, want dan weet je tenminste of er wat aan te doen is ?

Heb jij soms ook voordat je ongesteld moet worden extra last ? Ik heb nl. dan altijd opeens last en schik dan weer en denk ik nee he. Maar vervolgens verdwijnt het bij mij weer.

Sterkte !

Anja

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #27 on: September 05, 2008, 10:30:59 AM »
Hoi Kiwi

Ja ik heb ook altijd meer last als ik ongesteld wordt de week voor het komt zeg maar.

En ik kreeg gisteren per post dat ik 18 sept. weer een afspraak heb bij de ortopeed beetje raar want hij zou telefonisch de rest af handelen dus heb ik nog gebeld en het klopte wel alleen staat er niet bij waarom bij die secetaresse ook niet. Ben heel benieuwd.

Maar er is iets niet goed hoor die zenuw prikkels worden steeds erger en de rug pijn nek pijn ook ik voel zelfs prikken in mijn oog soms ik wordt er helemaal gek van. Groetjes van Anja.

kiwi

• Hero Member
voor Anja
« Reply #28 on: September 05, 2008, 12:20:14 PM »
Hoi Anja,

Dat klinkt volgens mij ook niet goed. Waarom wordt het anders niet telefonisch afgehandeld.:mad: Ga heel hard voor je duimen dat er wat aan te doen is en dat het voor de rest mee valt.

Sterkte !

kiwi

• Hero Member
Spondylodese
« Reply #29 on: September 17, 2008, 11:20:32 AM »
Hoi Anja,

Veel sterkte voor morgen gewenst.
Ga voor je duimen dat de wervels toch goed vastgegroeid zijn.