Author Topic: Psychose? door medicijnen, gearresteerd  (Read 154 times)

Buffy

• Newbie
  • *
Psychose? door medicijnen, gearresteerd
« on: October 06, 2017, 02:43:16 PM »
Hoi

Ik heb vorige maand een psychose gehad na het innemen van oxazepam.

Ik had deze medicijnen gekregen omdat ik het leven niet meer zag/zie zitten.
Ik word al 5 jaar gepest, getreiterd, gestalkt, bedreigt en zwart gemaakt door mijn overburen. politie wil niks doen, wijkagent heeft ze aangesproken maar ze gaan gewoon door, aangiften mag ik niet doen en daarnaast gaat de buurt hier gigantisch achteruit (veel geluidsoverlast, criminaliteit) ik heb het afgelopen jaar elke nacht tussen de 0 en 4 uur geslapen, woningbouw helpt niet en er zijn 0 woningen waar ik op kan reageren die geschikt zijn voor mij (ik heb klassiek autisme maar met hoog IQ). Had me 1 dag voor mijn psychose ziek gemeld op mijn werk want ik ben op. Moest toen naar de GGZ SEHP (had mijn begeleidster gebeld dat het niet goed ging met me) en heb daar de medicijnen gehad. Ik moest er van rustig worden en slapen. Ik heb toen gezegd dat ik de medicijnen niet vertrouwde omdat ik 7 jaar terug ook een rare reactie had op en vergelijkbaar medicijn (ipv slapen en rustig worden, KO terwijl de pil net was doorgeslikt en de volgende dag erg hyper en agressief + verdrietig) Ik moest de Oxazepam toch nemen na het vertellen van dit verhaal.

Ik nam een 1/2 tabletje in en werd als snel erg moe en viel KO op de bank. Paar uurtjes later (2 ofzo) werd ik wakker door hard gestamp van de bovenburen (dit was al weken zo en gaat ook de hele dag en nacht door) Ik was mega ge´rriteerd en zeer boos. Belde GGZ SEHP en moest weer een 1/2 tabletje nemen en daarna is het mega geŰscaleerd

ik kan me alleen nog herinneren dat ik aanbelde bij de bovenburen om te vragen of het alsjeblieft wat zachter kon en toen werd ik van alle kanten met de dood bedreigd. De stalker buurman ging zich er ook mee bemoeien en daarna weet ik alleen maar dan ik bang was om vermoord te worden en dat ik met een stok ben geslagen door de stalker buurman. En vervolgens werd ik gearresteerd en in de cel gegooid (ik zou een motorkap van een auto vernield hebben van de stalker over buren) Ik kan me niks herinneren. Ik werd helemaal gek in de cel (alle stipjes/vlekjes op mijn matras kregen pootjes als ik ernaar keek) was totaal mezelf niet ik heb de hele nacht in de cel gezeten alleen maar gehuild. (mijn dieren zaten alleen thuis en niemand kon zeggen of ze okey waren) Van het verhoor weet ik ook haast niks meer en voor ik het wist was er iets van 18 uur verstreken en werd ik naar de GGZ gebracht (ik had toen al 48 uur niet geslapen, op die 2 uurtjes na dan) Bij de GGZ was nergens plek en mijn dieren zaten inmiddels al 24 uur alleen thuis (honden, cavia's, hamsters) Ik zei daar dat ik die pillen nooit meer wou en werd bij het ziekenhuis afgezet voor mijn dikke blauwe hand. uurtje later kreeg ik te horen dat er een scheur in het botje van mijn wijsvinger zat

Ik liep daarna naar huis en durf sindsdien mijn huis niet meer uit. Ik doe de deur niet open als er word aangebeld en als er al word aangebeld staat stalker buurman gelijk alweer te kijken. Ik had mirtazapine om te slapen maar deze werken inmiddels al niet meer. En gister heb ik dus een brief voor een OM zitting gehad, en ik ben helemaal in paniek, ik ben zo bang om mijn centjes die ik heb gespaard om te verhuizen kwijt te raken, of dat ik mijn diertjes kwijt raak

Stalker buurman heeft altijd lopen zeggen dat hij mij kapot zou maken, nou dat is heb gelukt
En waarom?
Omdat ik 5 jaar terug aan hem had gevraagd of hij mij alsjeblieft met rust kon laten omdat ik autistisch ben en erg gestrest raak als hij me telkens aanspreekt als voor wat dan ook buiten loop

Ik ben bang voor de straf die ik ga krijgen(nog onbekend, en ben nog nooit met politie in aanmerking geweest)
En de GGZ wil me nu ook niet meer verder helpen.
Ik weet gewoon niet meer hoe ik verder moet leven :frown: