Author Topic: C PTTS hoe ga je daar het beste als naaste mee om  (Read 484 times)

missy010

• Newbie
  • *
C PTTS hoe ga je daar het beste als naaste mee om
« on: July 30, 2017, 08:54:09 PM »
Ik ben bevriend geraakt met iemand die ptts heeft en daarbij ook adhd en chronische depressie . Hadden een tijd dagelijks contact dmv telefoon en in de weekenden leuke dingen doen . Nu heeft diegene een dag meer als 12 uur niks laten horen , en dat gaf mij een heel naar gevoel . Diegene was die avond flink aan de drank gegaan . Heb daar niet al te goed op gereageerd schijnbaar , heb verteld dat er diverse scenario's bij mij voorbij kwamen wat der had kunnen zijn . Nu sluit deze persoon mij helemaal buiten met het verwijt geen mensen in diens leven te willen hebben die veroordelen op zijn situatie . Ik heb wat gezegd dat hem deed herinneren aan een trauma , ik weet niet wat specifiek dat zegt diegene niet . Hij wil met rust gelaten worden dat accepteer ik dan maar ook . Heb laten weten dat ik hem niet laat vallen bij deze . Ik ben bang dat die zich zelf wat aan doet , hoe moet ik hier mee omgaan ?  Iets wat ik gezegd heb heeft alles veranderd met hoe hij nu met mij omgaat.