Author Topic: Ik voel me niet zo best  (Read 489 times)

Moi30

• Newbie
  • *
Ik voel me niet zo best
« on: July 16, 2017, 02:46:41 PM »
Ik lees hier wel eens mee alhoewel ik zelf niet heel actief ben.
Ik ben wel eens actief geweest op fora maar op een bepaald moment beangstigt het me en krijg ik last van parano´de gedachten en ben ik er ook zo weer vandoor :rolleyes:
Zo gaat het ook met mijn echte behandeling/therapie, dan wordt ik overspoeld door angst dat iedereen in mijn dossier kan komen en alles bekend word en ik geen andere uitweg zie dan vluchten...

Ook komt het vaak voor dat ik me ineens "beter" voel en dan vind dat ik geen therapie meer nodig heb en dus ook niet meer ga.
Zo gaat het al 12 jaar nu bij PsyQ, ik ben constant wisselend wel en niet onder behandeling.

Ik heb inmiddels al zoveel diagnoses gehad: Borderline, Gegeneraliseerde Angststoornis, Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, Obsessief Compulsieve persoonlijkheidsstoornis, Sociale Fobie, Straatvrees, ADHD...
Daarnaast veel kenmerken van Bipolaire Stoornis, PTSS en depressie en weet ik het wat nog meer.

Ik stuiter van de ene klachten naar de andere klachten en ik geloof dat zelfs de hulpverleners niet weten wat ze met me aanmoeten vkrol

Van binnen ga ik kapot maar van buiten zul je nooit wat aan me merken, ik lach en doe alsof alles prima gaat, ik zorg voor m'n zoontje en doe wat ik moet doen.
Ik ben aan het overleven ipv leven en ik vraag me echt af hoelang ik dit nog vol hou :frown:
« Last Edit: July 16, 2017, 02:53:52 PM by Moi30 »