Author Topic: Mijn hernia verhaal.........hoe lang duurt t nog?  (Read 1011 times)

Vonnehb

• Newbie
  • *
Mijn hernia verhaal.........hoe lang duurt t nog?
« on: June 13, 2017, 06:03:29 PM »
Hallo,
Ik heb me vandaag ook maar eens aangemeld op dit forum. Wil graag mijn verhaal doen....
3 april 2017 is het in mijn rug geschoten.....ben sindsdien al thuis met een hernia......
Eerst twee keer in week fysio gehad, pas na 2 weken werd de hernia vastgesteld. Ik heb hele slechte tijden gehad,,waar ik eigenlijk niets kon. Zo slecht, tot morfinetabletten toe.........heel veel,uitstraling naar mijn rechterbeen.
Huisarts wou me wel scan aanbieden, maar eigenlijk was het heel duidelijk zei ze.......je hebt echt een hernia en je moet geduld hebben..........inmiddels al 10 weken geduld.......
Nu red ik me prima, doe weer dingetjes thuis, maar moet tussendoor steeds ff "rusten", voel me net een oud wijf......ben 41 :smile:
Ik kan niet de dingen doen die ik graag wil doen.........lang staan en zitten is nog niet fijn.
Ook kan ik liggend mijn rechterbeen haast niet omhoog krijgen (herniatest)
Wie herkent zich hierin en wil vertellen hoe het bij jou gaat, is afgelopen!
Wanneer gaan ze opereren? Ik voel me daar nu eigenlijk te goed voor, ondanks dat het niet helemaal goed gaat. Wat hielp bij jou om de pijn in je been/bil te verminderen....
Dank jullie wel.......

Gr.. Vonne