Author Topic: Nekhernia nr : 3 !  (Read 875 times)

Jeanine

• Newbie
  • *
Nekhernia nr : 3 !
« on: May 13, 2017, 05:36:12 PM »
Hallo allemaal, ik ben 4 jaar geleden geopereerd aan een dubbele nekhernia op C6 en C7. Tussenwervelschijven zijn verwijderd en cage's voor in de plaats gekomen die gevuld zijn met bot uit de bekkenkam, en daarvoor is een plaatje geschroefd.
Afgelopen december overnieuw klachten. Pijn in nek, beiden handen en een vreemd gevoel in rechterarm en pijn onder oksel bij het deodorant rollen.  In januari doorverwezen naar de Sint Maartenskliniek omdat ik zelf een nieuwe nekhernia vermoede. Deze werd inderdaad na mri onderzoek geconstateerd.Deze keer op nivo C5
Afgelopen maand een pijnblokkade gezet. Deze heeft echt niets geholpen. Pijn is niet meer te onderdrukken. Ik slik dagelijks 3 Diclofenac, 8 paracetemol en 1 tramadol s'avonds.  Vorige week aan de bel getrokken bij de orthopeed. Nu heb ik 24 mei een gesprek met de chirurg. Waarschijnlijk wordt de tussenwervelschijf op C5 ook verwijderd en wordt er opnieuw een cage geplaatst. Plaatje voor C6 en C7 verwijderd en een nieuw plaatje geplaatst tussen C5 t/m C7.

Nu ben ik nieuwsgierig of er mensen zijn die ervaring hebben met deze operaties?

Vriendelijke groet, Jeanine