Author Topic: Gezocht voor documentaire: mensen met thuiszorg  (Read 1745 times)

Nikki_documentairemaker

• Newbie
  • *
Gezocht voor documentaire: mensen met thuiszorg
« on: February 24, 2017, 01:10:14 PM »
Beste lezers,

Voor een documentaire over de thuiszorg ben ik op zoek naar mensen met thuiszorg die aanstaande maandagochtend (27 feb) mee willen werken aan een kort interview.

Ik zal een paar korte vragen stellen over de thuiszorg die u ontvangt. Of u tevreden bent. Of u het zelf heeft geregeld. En hoe de administratie geregeld is. Doet u dat zelf? Is dat ingewikkeld?
Het interview zal bij u thuis plaatsvinden. Wij komen maandagochtend naar u toe.

Ik ben journalist en documentairemaker. Ik heb gewerkt voor verschillende programma's en documentaires van de publieke omroep. U vindt meer informatie op mijn website: nikkivanderwesten.nl.

In deze documentaire wil ik cliŽnten van thuiszorg aan het woord laten. De documentaire wordt in oktober vertoond op een filmfestival in filmtheater Eye te Amsterdam.

Lijkt het u leuk om mee te werken? Of kent u iemand? Dan kunt u mij e-mailen op nikkivdwesten@hotmail.com. Dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen om te bellen.
Ook als u verdere vragen heeft, die beantwoord ik graag.

Ik hoop van u te horen!

Met vriendelijke groet,
Nikki van der Westen

twitter.com/nikkivdwesten
nikkivanderwesten.nl