Author Topic: Ervaringen met jeugdzorg  (Read 2283 times)

EricaC

• Newbie
  • *
Ervaringen met jeugdzorg
« on: January 18, 2017, 09:47:39 AM »
Hallo allemaal,

Ik ben een student aan de Hogeschool en voor mijn afstudeeronderzoek (terug- en uithuisplaatsing in het kader van OTS) wil ik me ook
richten op de ouders. De ervaringen (denk hierbij ook bijvoorbeeld aan emoties die er toen afspeelden) die zij hebben gehad, zowel positief als negatief, met Jeugdzorg.

Het delen van deze ervaringen, zal door middel van een interview vorm geven. Dit is geheel anoniem.
In het onderzoek komen er geen namen van plaatsen, personen en etc. te staan.

Heb je zelf ervaringen en wil je een bijdrage leveren aan mijn (afstudeer-)onderzoek. Dan kan je tot 1 mei 2017 reageren onder dit bericht,
via een persoonlijk bericht of per mail (onderzoek-hogeschool@outlook.com) reageren.

Ik wil u allen alvast bedanken.

Mvg,
Erica

DaniŽlle1976

• Newbie
  • *
Ervaringen met jeugdzorg
« Reply #1 on: March 04, 2017, 09:16:39 AM »
Quote from: EricaC;141191
Hallo allemaal,

Ik ben een student aan de Hogeschool en voor mijn afstudeeronderzoek (terug- en uithuisplaatsing in het kader van OTS) wil ik me ook
richten op de ouders. De ervaringen (denk hierbij ook bijvoorbeeld aan emoties die er toen afspeelden) die zij hebben gehad, zowel positief als negatief, met Jeugdzorg.

Het delen van deze ervaringen, zal door middel van een interview vorm geven. Dit is geheel anoniem.
In het onderzoek komen er geen namen van plaatsen, personen en etc. te staan.

Heb je zelf ervaringen en wil je een bijdrage leveren aan mijn (afstudeer-)onderzoek. Dan kan je tot 1 mei 2017 reageren onder dit bericht,

via een persoonlijk bericht of per mail (onderzoek-hogeschool@outlook.com) reageren.

Ik wil u allen alvast bedanken.

Mvg,
Erica

Hoi ik wil wel meewerken aan je onderzoek. Ik heb 4 kinderen, 3 kinderen zijn nog uithuis. De jongste van 2 jaar is inmiddels weer thuis.

Mvg danielle