Author Topic: Mijn vrouw heeft een depressie en wil gaan scheide  (Read 2125 times)

Marco264

• Newbie
  • *
Mijn vrouw heeft een depressie en wil gaan scheide
« on: November 13, 2016, 09:52:23 PM »
Hallo ik ben Marco
Mijn vrouw heeft te horen gekregen dat ze een depressie heeft en ze wil scheiden ik ben er niet geweest voor haar toen ze het nodig had ze heeft een ruzie gehad met haar vader en die heeft haar geslagen en ik had gelijk moeten bellen alleen weet ik hoe die ruzie is gegaan en nu krijg ik te horen dat ik te laat ben en dat ik het eerder had moeten doen.
Kan het zijn dat de depressie spreekt of dat er meer aan de hand is.
Ik wil alles op alles zetten om ons huwelijk te redden alleen krijg ik geen hoogte van haar of ze het zelf ook wil weer wel dat de depressie haar alles door een donkere lens laat zien.
Maar ze zegt wel dat inkjets allemaal eerder had kunnen doen en waarom nu en dan zeg ik omdat dit het aller laatste kans is die er is en die wil
Ik alleen weet ik niet wat zei wil ze wil rust en veel uit gaan om de vrijheid te proeven.
Maar ik probeer het hier gewoon voor elkaar te krijgen.
Heeft iemand wat tips omtrent de depressie en scheiden ik wil er niet in mee gaan wil gewoon wachten tot ze beter is als ze er dan nog zo over denkt dan stoppen we er mee maar nu wil ze het jaar uit zingen en dan knopen door hakken.
Waar ze het meeste mee zit is dat ik niet voor haar op ben gekomen als ze er bijna deed het wel als ik er weer was waar ze bespot werd of ruzie heeft gehad alleen dat was niet voldoende voor haar gad het gelijk moeten doen.