Author Topic: Afkickverschijnselen Abilify  (Read 2596 times)

EelcoLinssen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Afkickverschijnselen Abilify
« on: October 11, 2016, 12:22:13 PM »
Hoi!

Ik ben op zoek naar mensen die na gebruik van Abilify hiermee gestopt zijn en ook afkickverschijnselen ervaren.
Ik heb zelf ongeveer 4 jaar lang 10Mg Abilify gehad en ben in 2014 ermee gestopt omdat zich geen psychoses meer voordeden en de bijwerkingen niet echt fijn waren. Na enkele maanden werd mijn huid erg heet en prikkelbaar. Dit werd steeds erger tot ik het gevoel had dat ik in de fik stond en er duizenden naalden in mijn lichaam prikten.
Tevens heb ik na 6 maanden slapeloosheid gekregen.
Ik ben weer moeten beginnen met Abilify en enige vorm van afbouwen werkt niet. Tevens slik ik nu Quetiapine om te kunnen slapen. Slik ik deze niet, slaap ik ook niet!!

Mijn psychiater heeft dit nog nooit gezien en navraag levert ook niets op.
De fabrikant van abilify wil niet meewerken en trekt zijn handen er vanaf!!

Graag hoor ik van anderen of zij mij meer kunnen vertellen hierover of zelfs kunnen helpen..

Gr. Eelco

skyzo

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
Afkickverschijnselen Abilify
« Reply #1 on: October 26, 2016, 04:45:17 PM »
Ik ben ook aan het afbouwen met abilify, ik ben wel bang of er kans op psychoses zijn of dergelijke klachten.. Spannend

Klinkt wel heftig wat jij allemaal hebt voor afkickverschijnselen, sterkte eelco

EelcoLinssen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Afkickverschijnselen Abilify
« Reply #2 on: November 01, 2016, 01:13:44 PM »
Quote from: skyzo;140772
Ik ben ook aan het afbouwen met abilify, ik ben wel bang of er kans op psychoses zijn of dergelijke klachten.. Spannend

Klinkt wel heftig wat jij allemaal hebt voor afkickverschijnselen, sterkte eelco


Hoi Skyzo, Kans op terugkeer van een psychose blijft altijd. Houdt iom je psychiater enkele tabletten achter. Ook als je helemaal gestopt bent. Dan kun je gelijk weer wat nemen mocht het terug komen.
Ik hoop voor de dat je geen bijwerkingen en zo krijgt.

Jij ook sterkte ermee!

Gr.  Eelco