Author Topic: Multivitamine  (Read 2202 times)

Elke

• Jr. Member
  • **
Multivitamine
« on: October 08, 2016, 02:20:47 AM »
Omdat ik veel afval moet ik een multivitamine gaan slikken.
Er zijn tig merken en ik vraag mij af wat het verschil is tussen een potje van 3 euro en een van 12 euro.
Een multivitamine is toch een multivitamine?
Het verschil zit hem ook in het merk, een A of B merk maar het prijsverschil is wel erg groot.

Roxane93

• Newbie
  • *
Verschil in merk, verschil in prijs
« Reply #1 on: November 09, 2016, 01:06:15 PM »
Hi Elke,

Ik herken mezelf volledig in jouw vraag. Zelf moet ik ook aan de multivitames (overigens niet om de reden die jij hebt) en daarbij heb ik mezelf ook afgevraagd wat het ene merk nou beter maakt dan het andere.

Ik ben van huismerken van bijvoorbeeld de Kruidvat en Holland en Barret, naar Centrum en Davitamon gegaan. Bij de een duurde het wat langer voor ik resultaat kreeg, maar dat had niets te maken met de prijs. Op dit moment gebruik ik Roter, waar ik zeer tevreden over ben. De producten zijn goed geprijsd en daarnaast is het assortiment uitgebreid, dus voor ieder wat wils. Het belangrijkste is dat ze zeker goed resultaat geven, dus daar ben ik heel blij mee.

Al met al denk ik dat het een kwestie is van kijken wat voor jou werkt en uiteindelijk op basis daarvan je keuze maken. Succes ermee!:cool: