Author Topic: Migraine of Clusterhoofdpijn registreren  (Read 4557 times)

Rogier Koning

• Newbie
  • *
Migraine of Clusterhoofdpijn registreren
« on: September 19, 2016, 07:44:06 AM »
Dag Allemaal, mijn naam is Rogier Koning en ik heb veel last van Clusterhoofdpijn. Een jaar of 8 geleden ineens ontstaan en nu met regelmaat veel last van, nu al 4 maanden veel wakker snachts.

Om er vanaf te komen al veel geprobeerd zoals veel medicijnen, Zuurstof, paddo's, therapie zoals massage, atlasprofilax, chiropraktiker, acupunctuur, zaken als Botox, elk half uur water drinken wel koffie, geen koffie.

Daarnaast ook geprobeerd te registreren wanneer ik aanvallen had, wanneer ik medicatie of zuurstof gebruikte of naar therapie ga. Helaas blijkt dat een te moeilijke klus te zijn. Met excel gaat niet omdat ik niet altijd bij de computer ben. Veel apps registreren alleen hoofdpijn en medicatie, agenda geeft geen overzicht. Ook een digitale agenda geeft geen overzicht omdat je elke dag apart moet openen en bekijken.

Ik heb daarom heel lang met het idee gelopen een app te gaan bouwen. Daar zijn we nu mee begonnen. Al onze vrije uurtjes naast het werk worden gestoken in het maken van een simpele app. Het doel is om met een druk op de knop te registreren wat je wil. Heb je een aanval, ff de knop indrukken. Neem, je medicatie, ff de knop indrukken. Drink je koffie......ff de knop indrukken als je dat wil registreren. zo ook voor vitaminen, therapie, activiteiten etc, heel makkelijk. Als je plat ligt met een aanval wilde ik namelijk geen formulier invullen, maar enkel een knop indrukken en registreren.

Dit zijn we nu aan het uitbouwen en ik hoop de eerste opzet snel af te hebben zodat ik kan gaan registreren. Ik stel daarnaast de app gratis ter beschikking zodat iedereen hem kan gaan gebruiken die graag gedetailleerd wil registreren. Ik hoop dat we zo allemaal meer inzicht krijgen in onze hoofdpijnen en dat we er allemaal individueel op vooruit gaan. Hoop dat jullie wel je mening willen geven zodat ik eventueel aanpassingen kan maken voor een tweede versie.

Extra:
De APP heeft geen knoppen als je hem installeert. Je moet je eigen knoppen toevoegen. We zijn een bibliotheek aan het opbouwen waarin alle knoppen staan die we hebben. Via de app kan je de buttons in je app laden die jij nodig hebt om te registreren wat je wil. Kijk op http://registrateyourjourney.com/buttons/ welke knoppen we al hebben.
Onderaan de pagina kan je een nieuwe knop aanvragen die er nog niet is.

Rogier Koning

• Newbie
  • *
De app is Gratis online te downloaden
« Reply #1 on: October 21, 2016, 11:05:04 AM »
Ik heb de eerste opzet van de app voor zowel Android als iPhone af en in de appstore staan. Hij is gratis voor iedereen te gebruiken en ik ben druk bezig extra verbeteringen door te voeren.

Voor android kan je hem downloaden op: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.registeryourjourney.app

Voor iPhone kan je hier naartoe: https://itunes.apple.com/us/app/registeryourjourney/id1158818792