Author Topic: misbruikt door vader en stiefmoeder  (Read 3534 times)

Panter

• Newbie
  • *
misbruikt door vader en stiefmoeder
« on: July 31, 2016, 02:20:25 PM »
Hallo, ik ben Panter en ben 28 jaar,
TRIGGER!!
Ben opgegroeid bij mijn vader en stiefmoeder, de eerste herineringen gaan uit naar dat ik een jaar of 6 was, mijn vader begon met me aanraken op plekken die ik niet fijn vond, hij fluisterde in mijn oor dat hij het fijn vond , wist niet wat er gebeurde, en ook mijn stiefmoeder deed dat vaak. mijn vader wilde op een gegeven moment dat ik over zijn .... aaide over zijn broek heen, hij begon rare geluiden te maken, op een gegeven moment moest ik het zelfde doen maar dan in zijn broek ik was 6 of 7 jaar, hij ging ook met zijn hand in mijn onderbroekje, en ging met zijn vinger in mij deed pijn maar durfde niets te zeggen. het ging van kwaad tot erger de eerste keer dat hij met zijn.... in mij ging was ik een jaar of 9 en dat was de eerste van de zovele keren die nog zouden komen.

Sorry kan even niet verder.

Groet Panter

Rasta

• Newbie
  • *
« Reply #1 on: August 20, 2016, 03:17:27 PM »
Oh wat een vreselijk verhaal schrijf je...
Dat zou echt niemand ooit mogen overkomen.
Ik zie dat je nu 28 bent. Heb je er wel over gesproken naderhand? Of is dit de eerste keer...
Ik ben voor mijzelf op zoek naar wat informatie over dit onderwerp en toen kwam ik jou bericht tegen.
Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen tegen je. Behalve dat je niet alleen bent.
Voor jou hoop ik dat je dit verhaal ergens kwijt kunt. Anders is het zo'n vreselijk geheim wat je bij je draagt.

strompelke

• Full Member
« Reply #2 on: August 20, 2016, 10:03:59 PM »
veel moed en sterkte
Faith makes all things possible,love makes all things easy,hope makes all things work!