Author Topic: Schaambotpijn? Iemand die dit herkent?  (Read 2467 times)

strompelke

• Full Member
Schaambotpijn? Iemand die dit herkent?
« on: July 21, 2016, 05:19:47 PM »
Hallo,ik heb reeds een topic in "hernia" staan,maar omdat ik niet goed weet of ik het daar kan vragen,doe ik het hier...Ik heb sedert mijn laatste zwangerschap,nu reeds 17 jaar geleden periodes van hevige "schaambotpijn"..Ik heb hier 10 jaar mee gelopen alvorens er 1 dokter op het idee kwam wat de oorzaak zou kunnen zijn.De osteopaat heeft mijn staartbeentje toen inwendig recht gezet en dan ben ik er lange tijd vanaf geweest. Maar de laatste jaren komt de pijn weer geregeld en ontzettend pijnlijk opzetten.De laatste jaren ga ik om de 4 weken naar de osteopaat en dan zet ze mijn bekken recht...Dikwijls ben ik er dan voor een tijdje vanaf,maar de laatste tijd helpt de behandeling amper enkele dagen en is de pijn er al terug!Komt het omdat ik 48 jaar ben en misschien overga in de menopauze?Ik slik hier pijnstillers voor,maar van die zeurende pijn geraak ik nooit volledig verlost.Heeft iemand goeie raad voor me aub,alvast bedankt,mvg strompelke
Faith makes all things possible,love makes all things easy,hope makes all things work!