Author Topic: help, hoe kom ik uit de kast  (Read 4189 times)

sander310

• Newbie
  • *
help, hoe kom ik uit de kast
« on: May 26, 2016, 09:21:41 AM »
Hallo,

Mijn naam is sander, heb me hier aangemeld, omdat ik een stoornis heb, vorm van bordeline.

Ik weet al een hele tijd dat ik homo ben. Echter dus ik niet uit de kast te komen. Ik denk dat ik thuis niet meer geaccepteerd zal worden. Heb 2 broers, beide al getrouwd, en me vader heeft het hier altijd over. Wanneer ik nou is met een meisje thuiskom. Hij ziet gewoon niet dat ik geen hetero ben.

Ik ben erg bang afgewezen te worden en zoek daarom lotgenoten om hierover te praten. Er zijn heel veel mensen die waarschijnlijk hetzelfde probleem hebben als ik. Ik heb al op deze chat , gezocht naar mensen, maar kom dan vaak bij mensen terecht zonder een persoonlijkheids stoornis en dat speeld toch mee.

Hopelijk kan ik via hier iemand vinden die mij kan helpen en mijn chat maatje wilt worden.

Groetjes,

Sander

spacemonkey

• Newbie
  • *
contact
« Reply #1 on: June 02, 2016, 11:25:24 AM »
Hallo Sander, ik ben een homoseksuele man van 60jr. en ik heb borderline. Als je dat wilt zou ik graag in contact met je komen en je willen helpen met je vragen. Ik woon in Leeuwarden en kan ontvangen. Laat me even wat weten en dit is echt serieus bedoeld.
 Hoop van je te horen. Groetjes Richard.