Author Topic: Webexpert gezocht voor migratie forum  (Read 3330 times)

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
Webexpert gezocht voor migratie forum
« on: May 20, 2016, 11:30:28 AM »
Het Lotgenotenforum bestaat alweer bijna 10 jaar! En al die tijd maak ik gebruik van de forumsoftware van Vbulletin. Dit is geen gratis software, maar het was het zeker waard.
Was, want de ontwikkelingen van het bedrijf achter Vbulletin zijn de afgelopen jaren behoorlijk turbulent geweest door de ontwikkelingen van het script.
Daardoor is het voor mij niet meer interessant en haalbaar om dit forumscript te behouden. Deze software moet worden onderhouden door te blijven updaten, maar de nieuwe versie is totaal anders en veel te duur geworden.

Ik wil overstappen op een ander forumscript, maar dat is niet zo eenvoudig omdat elk forumscript anders is.
Ik heb uiteraard al rondgekeken naar oplossingen, maar die er bestaan zijn erg duur en aangezien Lotgenotenforum een particulier initiatief is zal alles uit eigen zak betaald moeten worden. Ik hoop dus via deze weg hulp te vinden.

Wat zoek ik?
Iemand met verstand van PHP en websitescripting die mij kan helpen met het migreren van Vbulletin naar een ander forumscript. Dit hoeft niet gratis, maar je begrijpt dat het budget zo laag mogelijk moet zijn, sponsoring is ook bespreekbaar.
Mocht jij die persoon zijn of iemand weten die zou kunnen helpen? Stuur mij dan een mailtje naar contacten@gmail.com

Alvast bedankt!