Author Topic: Verkracht in mijn slaap sinds december  (Read 3629 times)

Dj1988

• Newbie
  • *
Verkracht in mijn slaap sinds december
« on: April 19, 2016, 05:32:03 PM »
Ik wordt verkracht sinds december. Ik weet niet hoe die persoon binnenkomt. Ik heb al 3x slot vervangen. En het werkt niet. Totaal niet. Ik heb ook bewijs dat er een 3e partij aanwezig is in mijn moeders huis. Ik wordt ook verkracht naast mijn moeder. Waarom wordt ik niet wakker???
De politie doet niks. Ik heb ze meermaals gesmeekt om aangifte op te nemen voor verkrachting. Doen ze niet. Ik weet niet dat ik moet doen! Help me!!!! Alstublieft

Lot-genot :)

• Newbie
  • *
psychose ook mogelijk ?
« Reply #1 on: May 13, 2016, 07:24:43 PM »
Hoi DJ1988,

Zou je ook kunnen vertellen wat jou bewijs is dat er een 3e partij in huis aanwezig is ?
En ook hoe je zo zeker weet dat je verkracht wordt terwijl je slaapt want je geeft aan dat je niet wakker word dus weet je het ook niet zeker ?
Ben heel benieuwd wat jou bewijzen zijn

Natuurlijk wil ik je verhaal niet gelijk als onzin afdoen aangezien je verhaal niet volkomen onmogelijk is en ik je niet wil beledigen dus hoop dat je het niet beledigend opvat (al zal dat denk ik onmogelijk zijn als ik het bij het recht eind heb)
Ik denk namelijk dat jij een psychose doorgemaakt. Zelf heb je het niet door als je daarin zit in wat jij beleeft is volkomen echt voor jou. De buitenwereld zal daar ondertussen anders overdenken en wat voor jou bewijs is afdoen als onzin. Je kunt dan echt het beste zo snel mogelijk naar een psychiater gaan en anti-psychotica voorgeschreven krijgen voordat het nog veel erger wordt.

Ik vind het knap van je dat je hier op het forum om hulp vraagt, hopelijk helpt het je verder

anoniem8888

• Newbie
  • *
Verkracht in mijn slaap sinds december
« Reply #2 on: May 13, 2016, 08:17:00 PM »
Hallo Dj1988,

Ik sluit me aan bij de reactie van lot-genot:).

Zelf heb ik iets vergelijkbaars meegemaakt, ik dacht voor langere tijd dat ik achtervolgd werd. Daar was ik echt zeker van en ben daarvoor naar de politie gegaan die mijn verhaal ook niet geloofde. En terecht want ik was paranoia. Dit is verdwenen sinds ik anti-psychotica slik. Het is hoe dan ook belangrijk snel hulp te zoeken.

Groeten Anoniem8888