Author Topic: vrouw zkt lotgenoten incontinentie  (Read 2974 times)

Engelmens

• Newbie
  • *
vrouw zkt lotgenoten incontinentie
« on: April 01, 2016, 12:19:40 PM »
Hallo ik zoek contact met mensen die ook last hebben van (lichte) incontinentie. Zelf heb ik het voornamelijk als ik erg moet hoesten, en tegenwoordig heb ik een slechte rug Ún overgewicht. Ik werk er aan. Toch zou het fijn zijn om eea met een lotgenoot m/v te bespreken. Het kostte me veel moeite om dit aan de arts te vertellen (gelukkig was er een vervangster) en nu mag ik naar de gynaecologe. Ben benieuwd. Als ik niet hoest dan volstaat het dragen van maandverband dagelijks. Anders zijn plekken nat. Ik heb het ook moeilijk om dit te vertellen. Heb tevens grotere kinderen gehad bij de geboorte vaak wel een aanslag op je lichaam. Ik ben nog niet zo heel oud. Wat ik nu bv lastig vind is naar de stad gaan... je moet wel binnen anderhalf uur terug zijn omdat het anders verkeerd gaat.  Dus lange uitjes is nu geen feestje. Het zou fijn zijn mensen te mogen leren kennen die dit herkennen.
Overigens vind ik het heel wat dat ik dit hier gepost heb. Ook krijg ik werk,nou ik vind het nu al geen fijn idee dat je dan niet zomaar naar de wc mag.
Ik heb trouwens ook steeds het gevoel van veel plassen (maar dan zonder kracht). Overigens heb ik cystes en een verschoven wervel en versleten rug. Dus waar het van komt?
Graag hoor ik positieve ervaringen. Hoe gaan jullie hier mee om?