Author Topic: Pijn zonder diagnose  (Read 4411 times)

yootje

• Newbie
  • *
Pijn zonder diagnose
« on: March 02, 2016, 10:07:39 PM »
Hoi,
Zijn hier ook mensen die pijn hebben zonder dat er een diagnose te stellen is?
Hoe ga je hiermee om?
Met de frustratie, met de onmacht en alles wat het met zich meebrengt?
Groetjes.

Brahim

• Newbie
  • *
Pijn zonder diagnose
« Reply #1 on: April 30, 2016, 12:19:24 AM »
Hoi

fijn eindelijke iemand te vinden met hetzelfde als ik. Zal ik mijn verhaal even vertellen.

Ik ben nu 40 jaar en al 5 jaar leef ik met ontzettende rugpijn. Zonder diagnose. Ik slik nu Pregabaline 225 mg, 3x oxycodon 15 mg, ibuprofen 600 mg (1 a 2 x dag), omeprazol 20 mg.

zoals je al kan lezen is dit heel wat. Hoe ik ermee omga is moeilijk. Ik kan weinig.Ben best wel depresief eigenlijk. Al is dat niet vastgesteld. ik werk wel sinds 6 maanden. Daarvoor 4 jaar niet. Maar het valt niet mee om te werken. Na het werk lig ik de hele dag/avond en nacht op mijn rug wachten op de volgende dag om te gaan werken. Tsjah, je moet wel.

ik heb 2 keer een mri scan gehad en een petscan. Maar ik kan maar niet uit mijn hoofd halen dat ik geen ernsige ziekte heb. is dat raar?

ik lees graag een reactie.

Elke

• Jr. Member
  • **
Pijn zonder diagnose
« Reply #2 on: May 01, 2016, 07:38:08 PM »
Heb je al wel eens op google gezocht naar somatoforme pijnstoornis?

Teus1

• Newbie
  • *
frustratie
« Reply #3 on: July 05, 2016, 11:33:45 AM »