Author Topic: Heb je een vraag over het forum? Stel hem hier!  (Read 82744 times)

Lydia29

• Newbie
  • *
op zoek naar een bepaald forum, wie kan me helpen
« Reply #30 on: February 18, 2010, 07:48:16 AM »
Beste allemaal,

Middels Google ben ik op jullie prachtige site terechtgekomen. Het forum dat ik zoek, kan ik niet vinden...daarom mijn vraag.
Ik ben op zoek naar een forum waarop lotgenoten zitten, die net als ik een ernstig auto-ongeluk hebben overleefd. Zelf heb ik er bijna niets aan overgehouden, maar mentaal krijg je zo'n enorme klap. (bijv. ik zat op z'n kop in de auto, in het water..., en kon er niet uit)
Wellicht kunnen jullie mij helpen of hiervoor een forum is op deze site.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Fijne dag.

Groetjes, Lydia

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
Heb je een vraag over het forum? Stel hem hier!
« Reply #31 on: February 18, 2010, 09:00:38 AM »
hallo Lydia

allereerst van harte welkom op het forum en ik hoop dat je hier mag vinden wat je zoekt
om antwoord te geven op je vraag;
we hebben hier nog geen specifiek forum voor,maar wel een forum waar verhalen geplaatst kunnen worden als er nog geen specifiek forum voor is aangemaakt.
het forum heet; Algemeen overig.
Algemeen overig - Lotgenotenforum

in dit forum staan diverse onderwerpen en zou jouw verhaal ook zeker geplaatst kunnen worden.
wanneer we in de toekomst daar de mogelijkheid voor hebben zal jouw verhaal zeker in een daarvoor bestemd forum geplaatst gaaan worden.
ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen.

groetjes
Cindy

Romanie

• Newbie
  • *
Vraagje
« Reply #32 on: February 22, 2010, 09:40:40 PM »
Kan ik ook geplaatste berichten van mijzelf weer wissen???

Melanie

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #33 on: February 22, 2010, 10:15:42 PM »
Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt alleen je berichten de eerste 24 uur nog aanpassen, daarna is dit niet meer mogelijk.

Panda25

• Jr. Member
  • **
« Reply #34 on: March 24, 2010, 10:33:46 PM »
Hallo,

Is het mogelijk dat jullie het IP adres waarop ik het meest actief ben geweest op het forum te bannen, dit ivm de laptop die mijn man heeft ontvreemd en waar ik geen toegang meer toe heb. Zou het niet prettig vinden dat hij mee kan lezen.

Op een ander forum is het ook gedaan, ik hoor het wel of het mogelijk is.

Groetjes
« Last Edit: April 03, 2010, 08:55:21 PM by Invisible »

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #35 on: March 24, 2010, 10:41:05 PM »
Als ik het ip adres ban, kun jij ook niet meer inloggen of een nieuw account aanmaken.
Overigens kan hij sowieso meelezen aangezien het forum toegankelijk is voor iedereen, lid of geen lid.
Inloggen op jouw account kan niet, mits jij je logingegevens bekend hebt gemaakt aan hem, dan kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken (of wij doen dat voor je)

Shadow

• Full Member
« Reply #36 on: June 08, 2010, 06:59:19 PM »
Ik heb ook een vraagje
Weet alleen niet of het hier thuis hoort.
Waarom is er geen dierenforum?
Is daar geen animo voor? zou kunnen hoor maar het viel me op :)
I know well what lies beyond my sleeping refuge...
The nightmare, I built my own world to escape

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
« Reply #37 on: June 08, 2010, 09:31:40 PM »
hoi shadow

we hebben zeker wel een topic over huisdieren,deze hebben we namelijk in de Toog;
http://www.lotgenotenforum.nl/forum/de-toog/2711-het-huisdieren-topic.html

hier kun je alle verhalen kwijt over je huisdier,evt een foto plaatsen indien je dit wilt.

mocht je huisdier evt overleden zijn dan kun je hier over schrijven in ons forum Maatschappelijk / subforum Verlies.

groetjes
Cindy

Confused

• Hero Member
pb's aan het beheer
« Reply #38 on: September 11, 2010, 02:36:52 PM »
Hoi!

Ik heb een vraagje over de maximale lengte van pb's.

Ik snap helemaal waarom dit is ingesteld en respecteer dit ook, maar ik heb nu al een paar keer flink moeten puzzelen om een pb naar het beheer verstuurd te krijgen.

Voorbeeld: ik stuurde net een pb'tje naar Desie met een tip voor de agenda, en wat uitleg erover. Ik zat al heel snel boven de 500 karakters en heb eigenlijk nog niet voldoende over het onderwerp kunnen zeggen.

Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar zou de limiet van pb's naar het beheer wat omhooggeschroefd kunnen worden, naar bijv 750 of 1000 karakters? Dan heb ik het dus uitsluitend over pb's naar het beheer, niet naar leden.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #39 on: September 12, 2010, 11:55:33 AM »
Ik heb al even rondgekeken of er stukjes code beschikbaar zijn waarbij ik bepaalde gebruikersgroepen een grotere hoeveelheid tekens kan laten toestaan. Helaas is dit nog niet beschikbaar (als het al beschikbaar komt) en geld deze restrictie voor iedereen, ook voor het beheer. In zo'n geval kan ik je aanraden om het via gewone
E-mail te sturen. Staat het adres van die gebruiker niet in het profiel omdat ze het hebben afgeschermt, dan kun je even via pb vragen of je het mag hebben om wat door te sturen.
Ik snap dat het soms lastig is, maar heb helaas geen andere oplossing en het omhoogschoeven zou het gebruik weer in de hand gaan werken.

Jasmine

• Guest
« Reply #40 on: September 14, 2010, 08:22:03 PM »
Hoi Cindy, even een vraagje. Ik heb geschreven over BPPV  omdat ik er veel baat bij had en nog. Nu staan ze in verschillende topics met dikke rode letters, waarom is dat? vast bedankt,

groetjes Jasmine:wink::wink::wink:

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #41 on: September 15, 2010, 12:17:58 PM »
Ik weet al wat het is. Je hebt gebruik gemaakt van de zoekfunctie. Je hebt daar een woord ingevoerd en als je dan naar de resultaten kijkt, is het woord dat je zocht rood gekleurd. :wink:

igjeno

• Full Member
« Reply #42 on: September 22, 2010, 11:43:45 AM »
ik heb heeeeeeeeeel waarschijnlijk een domme vraag:tongue:

Maar ik weet het echt niet, dus vragen maar ...

Wat betekent die 'permalink' bij je account?  Die je ziet in posten in het vakje naast je naam?

groetjes

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #43 on: September 22, 2010, 11:52:43 AM »
Ja, schandalig domme vraag!

Nee hoor, ben je mal. Het forum bevat zo gigantisch veel mogelijkheden dat het begrijpelijk is als er iets tussen zit wat niet duidelijk is.

Een permalink kun je gebruiken (of anderen) om direct te linken naar een topic of reactie. Als je erop klikt komt in de adresbalk van je browser de juiste url te staan. Die kun je dan kopieeren en ergens plaatsen. Men kan dan door die link direct op de reactie komen.

sheila1958

• Newbie
  • *
Van alles
« Reply #44 on: January 04, 2011, 04:28:29 AM »
Dag,

Als ik nu een verhaal heb met ADHD, enorm huiselijk geweld door een 2e echtgenoot na een eerste echtgenoot met slappe handjes, depressies, foutieve jeugdzorg, 1 Marokkaanse jongen die in een hele buurt van jongens meesleurt in de crimininaliteit, een groot aantal buurtbewoners dat mij ook geslagen heeft, in een enkel geval ook bij mij ingebroken heeft, het tegenwoordig hebben van vreselijke buren (met name: white trash) en nog veel meer, allemaal in een wijk van een provinciestadje, al 22 jaar lang, bij welk forum mag ik me dan aansluiten, ik heb geen idee??vkboos