Author Topic: Bijna elke dag duizenlig  (Read 11587 times)

spirituweeltje

• Newbie
  • *
Bijna elke dag duizenlig
« on: October 27, 2014, 10:28:45 PM »
Herkent iemand dit? Ik heb dit jaar al zeker 4 ernstige aanvallen van draaiduizeligheid gehad. Ik ben vaak schommelig of niet goed ter been en vanavond weer duizelig, zo erg dat ik me moet vasthouden. Ik merk wel dat het gepaard gaat met fikse kramp in mijn hoofd, heb ook erge rugklachten dus wie weet komt het daar door. Ik kan je zeggen dat het geen vertrouwen geeft! Enigste wat ik kan doen dan is liggen en wachten dat het overgaat, soms is het zo erg dat ik in een draaimolen zit. Suiker en bloeddruk zijn goed...Zou zo graag willen dat het weg ging..:wub:

Desie

• Administrator
  • Hero Member
Bijna elke dag duizenlig
« Reply #1 on: October 28, 2014, 09:18:56 AM »
Heb je het hier al met je huisarts over gehad?
Tevens weet ik niet of je medicatie gebruikt daar zou het ook wel eens van kunnen zijn.

Mijn dochter heeft hier ook weleens last van zij laat dan zichzelf een paar keer achterover vallen op het bed.
Meestal helpt dat wel bij haar.
Maar ja als je rugklachten hebt is dat ook geen prettig gevoel

Succes

jack

• Full Member
Bijna elke dag duizenlig
« Reply #2 on: October 15, 2016, 06:58:27 PM »
Ha spirituweeltje

ik herken het zeker sinds 3 weken , bij mij lag het aan een medicatie , de spironolacton
na zeer lang laten zoeken , mijn zuurstof via vinger meten was 99 tot 100 %  
mijn hb was zeer slecht ,dus ik zou echt (misschien heb je dat gedaan) maar compleet je bloed beeld laten testen
ook ck  , want hoe je je voelt dat is niet top , ik heb het soms nog word ik draaierig net of de hele kamer draait .
en ff zweet aan val dan weer minder , maar gister even naar winkel nou ipv stapvoets rijden liep ik dat
heel veel sterkte  en   ken ook dat je kristallen in je gehoor gang hebt , maar ik ben natuurlijk geen arts ,
dus  dit zijn mijn ervaringen , hoop je beetje dat je hier wat mee kan
en ps ik heb versleten rug maar bij mij komt het daar niet door .
maar laat je aub helemaal door zoeken oplossing ligt vaak zo dicht bij
gr jack
« Last Edit: October 15, 2016, 07:00:32 PM by jack »

skyzo

• Newbie
  • *
Bijna elke dag duizenlig
« Reply #3 on: October 26, 2016, 04:44:10 PM »
Ja dit herken ik zeer zeker, maar bij mij komt het denk ik door stress en weinig eten. Sterkte gewenst

lukebo

• Newbie
  • *
Bijna elke dag duizenlig
« Reply #4 on: February 27, 2017, 12:03:06 PM »
Hoi,

Ik wil je zeker niet ongerust maken, maar vraag je huisarts ook eens om aan diabetes te denken. Zeker als je dit langer hebt.
Dit waren bij mij ook een van de symptomen.

Succes en groet,
Lukas
Lukas, 45 jaar, vader van twee prachtige dochters, diabeet sinds 2007, van voeding mijn hobby gemaakt, leven met zo min mogelijk suiker. Fan van:
http://www.diaminus.com