Author Topic: MeiDy  (Read 6244 times)

meidoorn

• Newbie
  • *
MeiDy
« on: April 28, 2014, 11:35:56 AM »
vkboos Op 8 april 2014 kwam MeiDy bij mij op PGB basis werken. Ik had 4.000,00 euro PGB geld niet gebruikt in 2013. Ik had haar verteld dat ze niet aan dat geld mocht komen en ze zou haar facturen met mij bespreken en mijn handtekening was vereist voordat de factuur betaald zou worden, ik ben namelijk blind.
Op 3 april 2014 vertelde ze mij dat ze in april geen zorg meer kon geven omdat al het budget op was, ook dat van 2013.
Nu heb ik een privé schuld van 3.000,00 euro, ik heb een uitkering en kan dit niet betalen, ze weet het niet meer en nam ontslag op 7 april 2014 omdat ze toegaf het werk bij mij niet aan te kunnen en wilde me naar bewindvoering sturen zodat de schuld via schuldsanering opgelost kon worden.
Ze neemt de telefoon niet meer op en belt me ook niet  terug.
Op 9 april kreeg ik per post al haar facturen en ook de digipas had ze meegenomen naar haar om haar eigen betalingen te kunnen doen ( heb je geen pinpas bij nodig).
Nou bedankt MeiDy

meidoorn

• Newbie
  • *
MeiDy
« Reply #1 on: May 08, 2014, 11:01:34 AM »
Sorry, foutje gemaakt, ze kwam niet op 8 april 2014 voor het eerst bij mij werken maar op 8 januari 2014, correctie dus