Author Topic: Grote update Lotgenotenforum.nl  (Read 15118 times)

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
Grote update Lotgenotenforum.nl
« on: April 17, 2014, 10:50:43 AM »
Achter de schermen zijn we druk bezig om Lotgenotenforum.nl een grote update te geven. Dit kost veel tijd en secuur werk om zo het forum te laten werken zoals het hoort, zonder verlies van berichten en functies.

Wat betekend dit voor u?

Regelmatig kunt u enige hinder ondervinden. Het forum zelf zal nu en dan even offline gaan zodat wij zaken kunnen aanpassen. Zouden we dit niet doen, dan is de kans groot dat er foutmeldingen kunnen ontstaan en/of nieuwe leden en nieuwe berichten aangemaakt tijdens een update verloren gaan.

Verder zal u merken dat het forum zijn bekende uiterlijk zal verliezen. Het is namelijk het beste om een grote update te doen met het design dat met de software dat met de aankoop meegeleverd is.

Na de update zal de website verhuist moeten worden naar een nieuwe server omdat de oude niet meer voldoet. Als dit eenmaal rond is, zal tenslotte een nieuw design worden toegepast en dan kunnen we er weer een paar jaar tegenaan.

Mochten er vragen zijn, nu, tijdens of na de update, dan kunt u ze hier stellen, wij helpen u graag.

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #1 on: April 28, 2014, 04:22:46 PM »
Inmiddels zijn we weer een stapje verder. Het forum is nu geupdate en werkt weer. De beginpagina is verdwenen, daar zal uiteraard straks weer iets komen.
De volgende stap is het verhuizen naar de nieuwe server.

Sommige stukken tekst zijn nog in het Engels, deze zullen zsm worden vertaald.
Mocht er iets zijn wat niet (meer) juist werkt, laat het ons even hier weten.

kiwi

• Hero Member
« Reply #2 on: April 29, 2014, 07:27:16 AM »
Ziet er mooi uit Mike! :laugh:

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #3 on: April 29, 2014, 09:41:26 AM »
Dank je, Kiwi!
het design zal nog wel een beetje veranderen, maar de basis is er.

Er is trouwens ook een mobiele versie voor degenen die dat prettiger vinden als we via mobiel of tablet bezocht worden. Dit is onderaan de website aan te passen.

Marisol

• Hero Member
« Reply #4 on: April 29, 2014, 02:21:31 PM »
Mijn complimenten, ziet er gelikt uit .nu nog wat spelletjes erbij als dat kan.
 Groetjes van Marisol.

Desie

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #5 on: April 29, 2014, 03:34:39 PM »
Daarvoor hebben we een andere site Marisol,:biggrin:
http://www.ouwenelen.nl.
Het zusje van het forum waar je van alles op kan doen.

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #6 on: April 29, 2014, 06:54:30 PM »
En ook http://www.Ouwenelen.nl zal een update krijgen.

Friezin

• Hero Member
« Reply #7 on: April 30, 2014, 06:59:16 PM »
Site ziet er gelikt uit!!

Maar kan het doordat jullie er nog mee bezig, dat ik mij elke keer weer moet aanmelden? Ik meld mij aan, tik een reactie wil het plaatsen en moet mij weer aanmelden om mijn reactie te kunne plaatsen. Dit gebeurde mij net 2 x.

Gr.Friezin

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #8 on: April 30, 2014, 09:35:54 PM »
Dat zou niet nodig moeten zijn. Vink je bij het inloggen ook aan dat je ingelogd moet blijven?

Friezin

• Hero Member
« Reply #9 on: May 02, 2014, 04:58:59 PM »
Wel vinkje Mike ?Ik heb net gekeken maar zie alleen een mogelijkheid tot een vinkje zetten bij de vraag of mijn ww onthouden moet worden
Het gekke was dat ik eerst 2 x opnieuw moest aanmelden bij het plaatsen van een bericht en bij mij derde bericht hoefde ik mij niet meer aan te melden. Ik zie wel wat er vandaag gebeurt. Maar wil wel graag weten waar ik dan moet vinken om aangelogd te blijven........

Mike

• Administrator
  • Sr. Member
« Reply #10 on: May 02, 2014, 06:51:52 PM »
Als je het vinkje plaatst bij 'wachtwoord onthouden' , dan blijf je ingelogd staan.

MHT

• Hero Member
vraag
« Reply #11 on: May 22, 2014, 05:13:13 PM »
Ik heb een vraag. Deze heb ik al een poosje geleden in mijn topic gesteld. Maar geen reactie op gekregen. Nu heb ik deze weer gesteld. Maar alleen mensen die mijn topic lezen kunnen deze vraag lezen. Ik zou deze graag "breder" willen stellen. Hoe kan ik dat nu het beste doen?

Desie

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #12 on: May 22, 2014, 06:08:54 PM »
Over welke vraag gaat het MHT ?

Lynette

• Newbie
  • *
« Reply #13 on: July 21, 2014, 03:14:45 PM »
Ik baal er behoorlijk van! Aangezien mijn oude account Lynnette, niet inlogbaar was en ik toen uit nood een nieuwe heb aangemaakt...en daardoor mijn oude acoount verwijderd is. Is mijn hele verhaal kwijt!

Ik baal behoorlijk en ben eigenlijk best verdrietig!
Ik kon er niet opkomen aangezien ik standaard mijn wachtwoord erin had staan. En zelfs mer het goede wachtwoord deed ie het niet. Dus ik een nieuw account aangemaakt, omdat ik wilde weten of er reacties waren op mijn verhalen en daarnaast kon je alleen via een account om hulp vragen, omdat de hulpvraagoplossing niet werkte.

Ik had dus de mail voor het hernieuwen van mijn oude account gehad via mijn nieuwe acoount.

Een paar dagen later keeeg ik de mail dat je maar 1 account kon hebben, maar toen was het kwaad al geschied, dat er 1 van de 2 verwijderd werd
Ik kon toen een paar dagen niet op internet kijken en toen was het al te laat!  

Dus
Weg verhaal! Zelfs weg verhalen!
Jammer want veel lotgenoten hadden er wat aan, of hebben er wat aan.

Ik dacht dat deze verhalen er dan ook op bleven staan?

Vallen deze verhalen nog terug te krijgen?
« Last Edit: July 21, 2014, 03:20:38 PM by Lynette »

suus1

• Hero Member
« Reply #14 on: July 21, 2014, 08:29:45 PM »
hoi lynette
goed terug zoeken ze staan er nog gewoon

bv http://www.lotgenotenforum.nl/forum/showthread.php?16235-Ventrale-spondylodese