Author Topic: silvester  (Read 2274 times)

Invisible

• Hero Member
    • http://www.baberci.nl
silvester
« on: February 12, 2007, 03:36:47 PM »
uit ervaring weet ik dat het heel aangrijpend kan zijn als je een van je dieren verliest

zelf ben ik de trotse bezitter van sheba een poes van bijna 11 jaar
dycha een duitse herder pup van bijna 8 maanden
en tot 2 weken geleden silvester een grote rode kater van 13 kilo,die bijna 9 was

dycha en silvester waren echte kameraadjes,zo ging dycha achter silvester aan,en dan silvester weer achter dycha aan
zo'n 3 a 4 weken geleden kwamen we erachter dat silvester heel veel dronk,en heel erg schrokkerig deed eten.
een dag later zakte hij door zijn achterpoten met lopen

we zijn naar de dierenarts geweest en bij urine onderzoek kwam al uit dat hij suikerziekte had.
verder bloedonderzoek moest uitwijzen of er nog meer problemen waren
een week later hadden we daar de uitslagen van;nieren aangetast,lever aangetast,zenuwen aangetast,vet waarden omhoog,cholestrol omhoog,witte bloedcellen omhoog en een suiker gehalte van 29,4
al met al geen goed nieuws.

in die week was hij al afgevallen en je zag hem met de dag slechter worden.
op 1-2-7 hebben wij hem in moeten laten slapen omdat het echt niet meer ging

ik wist niet dat het inslapen van je maatje zo veel pijn kon doen.
het is nog maar kort geleden,maar denk nog iedere dag hem aan te treffen in de woonkamer.
nog steeds kijk ik of hij niet in de weg ligt als ik een deur open wil doen enz.....
ik weet dat de pijn minder zal worden,en dat het op den duur een plekje zal krijgen....
maar tot op de dag van vandaag is er nog steeds zoveel verdriet als op 1-2-7

cindy

Moppie

• Newbie
  • *
silvester
« Reply #1 on: February 25, 2007, 04:13:12 PM »
Ja, Cindy......................dat blijft zo nog wel een tijdje.
Het moet slijten......................
Maar, probeer aan de leuke dingen van Silvester te denken, dan lach je als je aan hem denkt.
Het gaat elke dag een beetje beter, je zult zien......................
Je moet ook zo denken, voor hem was het een welkome verlossing....................

Veel sterkte toegewenst !!!!!!!!!!!!!!!:smile: